Festiwal-Dobrego-Contentu-EDYCJA-I

Mayko partnerem projektu „Festiwal Dobrego Contentu”

Już w najbliższy poniedziałek (23.05) rusza pierwsza edycja Festiwalu Dobrego Contentu! Firma Mayko dołączyła do grona partnerów tego projektu.

Czym jest Festiwal Dobrego Contentu?

Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa, w której przez 7 kolejnych dni, od 23 maja (od godz. 00.00) do 29 maja (do godz. 23.59), co godzinę na łamach serwisu MarketingiBiznes.pl publikowane będą najlepsze, najbardziej wartościowe treści dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty w dziedzinie szeroko rozumianego marketingu i biznesu. Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Organizatorzy chcą spopularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów.

Festiwal Dobrego Contentu EDYCJA I

Czemu warto śledzić Festiwal Dobrego Contentu?

  • wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk,
  • możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów,
  • ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.

Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu

  • Poniedziałek, 23 maja – SEO/SEM
  • Wtorek, 24 maja – e-Commerce
  • Środa, 25 maja – Social Media
  • Czwartek, 26 maja – Marketing
  • Piątek, 27 maja – Content Marketing
  • Sobota, 28 maja – PR
  • Niedziela, 29 maja – Start Up Zone

Mayko partnerem projektu!

Firma Mayko dołączyła do grona partnerów Festiwalu Dobrego Contentu! Już w najbliższy poniedziałek, ukaże się specjalnie przygotowany przez nas artykuł z tematyki SEO/SEM. Zachęcamy do śledzenia całej inicjatywy pod adresami:

Aktualizacja: przygotowany przez nas artykuł to “Zaplecze SEO – czym właściwie dzisiaj jest i jak może wyglądać?.

Autor artykułu:Wojciech Przekop

Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Komentarze

2 wypowiedzi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *