Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż
Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!
Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SEMSTORM za pomoc w realizacji raportu.
Partnerzy merytoryczni
Patronat medialny
Komentarze
14 wypowiedzi:jest jeden ciekawy punkt wspólny dla wszystkich branż: jeden sklep/serwis wybija się prawie w każdej a potem dziura i reszta sklepów prawie równo. nie w każdej z branż, ale w wielu
Ciekawe jak bardzo informacja o tym, że inwestorem w Allani był Robert Lewandowski wpłynęła na zwiększenie ruchu na stronie
Rewelacyjny raport – ale mam też trochę inne pytanie – jak się nazywa wtyczka która blokuje pobieranie bez udostępnienia postu ?
Dzięki 🙂 Wtyczka do kupienia tu – http://codecanyon.net/item/social-locker-for-wordpress/3667715
Dziękuję za odpowiedz – niestety tania to ona nie jest a Ty myślisz ze się opłaca ? Można przekierowywać ruch na dowolne konto facebookowe?
Czy się opłaca? No, ja jestem zadowolony z działania tej wtyczki, więc dla mnie się opłaca 🙂 Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi z tym przekierowaniem ruchu na dowolne konto facebookowe, bo wtyczka udostępnia po prostu wpis na konto FB na którym jesteś obecnie zalogowany.
Czy ruch podawany w tabelkach uwzględnia ruch po nazwie marki czy tylko poprzez frazy generyczne?
Wyniki uwzględniają wszystkie frazy, również te „brand’owe”.
Niestety ale raport w branży zdrowie kompletnie, poza doz.pl …nietrafiony. Poza niekwestionowanym liderem doz.pl – brak dużo większych i lepiej widocznych serwisów. np. aleleki.pl – mały ruch, a w top10 ..są apteki z dużo większym ruchem i dużo lepszą widocznością. Słabe narzędzie do przygotowania lub niewiedza i nieznajomość branży osób tworzących ten raport. Brak np. aptekagemini.pl czy i-apteka.pl – z lepszym ruchem
Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem… aptekagemini.pl jest w raporcie 🙂 Co do i-apteka.pl, również ten serwis był analizowany, ale niestety nie załapał się do TOP10. Proszę zapoznać się dokładnie z raportem, przed wydawaniem takich nieuzasadnionych opinii… PS. dla jasności, w każdej kategorii analizowanych było co najmniej kilkadziesiąt serwisów, z czego wyłaniana była najlepsza dziesiątka.
Bardzo ciekawy raport. Widać, że dużo pracy zostało w niego włożone.
Rynek pożyczkowy i pozycjonowanie się na tym rynku, pokazuje, że ciężko przebić się bez większych budżetów, pozostają długie ogony, w których również jest potencjał
Czy za 2016 też jest planowany taki raport?
Tak, raport zostanie udostępniony w przyszłym tygodniu.