Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż

Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!

Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SEMSTORM za pomoc w realizacji raportu.

Partnerzy merytoryczni

Patronat medialny

Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Zobacz też...

10 komentarzy

  1. jest jeden ciekawy punkt wspólny dla wszystkich branż: jeden sklep/serwis wybija się prawie w każdej a potem dziura i reszta sklepów prawie równo. nie w każdej z branż, ale w wielu

  2. Paweł pisze:

    Ciekawe jak bardzo informacja o tym, że inwestorem w Allani był Robert Lewandowski wpłynęła na zwiększenie ruchu na stronie

  3. Rewelacyjny raport – ale mam też trochę inne pytanie – jak się nazywa wtyczka która blokuje pobieranie bez udostępnienia postu ?

  4. Łukasz pisze:

    Czy ruch podawany w tabelkach uwzględnia ruch po nazwie marki czy tylko poprzez frazy generyczne?

  5. Martin pisze:

    Niestety ale raport w branży zdrowie kompletnie, poza doz.pl …nietrafiony. Poza niekwestionowanym liderem doz.pl – brak dużo większych i lepiej widocznych serwisów. np. aleleki.pl – mały ruch, a w top10 ..są apteki z dużo większym ruchem i dużo lepszą widocznością. Słabe narzędzie do przygotowania lub niewiedza i nieznajomość branży osób tworzących ten raport. Brak np. aptekagemini.pl czy i-apteka.pl – z lepszym ruchem

    • Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem… aptekagemini.pl jest w raporcie :) Co do i-apteka.pl, również ten serwis był analizowany, ale niestety nie załapał się do TOP10. Proszę zapoznać się dokładnie z raportem, przed wydawaniem takich nieuzasadnionych opinii… PS. dla jasności, w każdej kategorii analizowanych było co najmniej kilkadziesiąt serwisów, z czego wyłaniana była najlepsza dziesiątka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij