Algorytm Google

Algorytm Google to łańcuch procedur, który umożliwia znalezienie najlepiej pasującej strony internetowej przez wyszukiwarkę dla określonych fraz kluczowych. O miejscu, na którym wyświetla się strona w wyszukiwarce Google decydują setki wskaźników. Algorytm Google, biorąc pod uwagę wskaźniki, wyświetla bardzo precyzyjne wyniki wyszukiwania. Wskaźniki, na których należy się skoncentrować, jeśli dąży się do tego, aby dana strona była wyświetlana jak najwyżej na liście wyników wyszukiwania, to aktualizacja treści na stronie i stosowanie odpowiednich określeń, a także region, z którym związana jest witryna. Algorytm Google ma więc znaczenie zarówno dla osób poszukujących informacji w sieci internetowej, jak i dla posiadaczy stron www. Mnóstwo czynników decyduje o wynikach wyszukiwania. Google regularnie dokonuje aktualizacji algorytmów w celu poprawy jakości wyników.

Aktualizacje algorytmu Google

Co jakiś czas, firma Google wprowadza aktualizacje swojego algorytmu. Najbardziej popularne poprawki to aktualizacje o roboczych nazwach Pingwin oraz Panda. Ciekawym narzędziem śledzącym codzienne wahania pozycji w wyszukiwawcze jest https://algoroo.com/.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij