Audyt SEO

Audyt SEO to informacja zwrotna dotycząca analizy strony internetowej pod względem czynników wpływających na jej wyniki w wyszukiwarkach. Raport zawiera uwagi, zalecenia oraz porady umożliwiające umocnienie pozycji w rankingach wyszukiwarek.

Audyt SEO jest bardzo pomocnym narzędziem wykorzystywanym przez webmasterów, copywriterów i innych specjalistów zajmujących się tworzeniem strategii pozycjonowania. Służy optymalizacji strony, aby była przyjazna zarówno dla robotów indeksujących, jak i bezpośrednio dla jej użytkowników. Dzięki audytowi możliwe jest odkrycie mocnych oraz słabych stron witryny, a tym samym wykluczenie nieprawidłowości oraz zamiana działań nieprzynoszących korzyści na skuteczne praktyki, co wiąże się z właściwym lokowaniem środków finansowych i ograniczeniem strat oraz wzrostem renomy strony i zwiększeniem liczby odbiorców.

Przeprowadzenie audytu SEO jest zalecane w momencie, gdy dopiero planowane jest rozpoczęcie pozycjonowania strony internetowej lub w sytuacji, kiedy ilość wejść na stronę z wyszukiwarek internetowych, czyli tzw. ruch organiczny, ulega wyraźnemu zmniejszeniu.

Zobacz:
1. Audyt SEO – czym właściwie jest i jak wygląda?

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij