Słownik e-marketingu

Audyt UX

Audyt UX, czyli audyt użyteczności, określany także jako analiza ekspercka, stanowi kompleksową ocenę serwisu internetowego pod kątem zgodności z przyzwyczajeniami oraz oczekiwaniami użytkowników. Pozwala sprawdzić, czy serwis odpowiada potrzebom odbiorców oraz co można zmienić, aby korzystanie z niego spowodowało wzrost satysfakcji.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.