Copywriting

Copywriting jest sztuką tworzenia różnego rodzaju treści mających na celu wywołanie określonej reakcji u czytelników. Polega na pisaniu tekstów, które skutecznie przekonują potencjalnych odbiorców do zakupu produktu lub zlecenia wykonania usługi.

Copywriting to kreatywne i efektywne teksty sprzedażowe lub budujące odpowiedni obraz firmy, marki, produktu, usługi albo osoby w podświadomości odbiorców. Zakres zadań należących do copywritera jest szeroki i obejmuje tworzenie treści reklamowo-marketingowych, wśród których znajdują się:

  • hasła i slogany reklamowe,
  • scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych,
  • teksty i scenariusze kampanii reklam prasowych,
  • teksty do ulotek i broszur,
  • teksty na banery,
  • oferty sprzedażowe,
  • teksty na strony internetowe.

Ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego w dziedzinie copywritingu został wyodrębniony tzw. SEO copywriting, który zajmuje się kreowaniem treści na użytek Internetu przyjaznych dla użytkowników oraz wyszukiwarek.

Zobacz:
1. Dekalog SEO copywritera

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij