Filtr Google

Filtr Google to jedna z kar nakładanych przez Google za nieprzestrzeganie wytycznych Google skierowanych do webmasterów. Jest to rodzaj kary stosowany w przypadku wykorzystywania nieetycznych metod pozycjonowania w celu podwyższenia pozycji strony internetowej w rankingu wyników wyszukiwarki.

Nałożenie filtra skutkuje obniżeniem pozycji strony w odniesieniu do wybranych fraz kluczowych, ale filtr może powodować również konsekwencje w postaci zupełnego usunięcia strony z wyników wyszukiwania (ban Google). Google dysponuje dwoma rodzajami nakładanych filtrów – jest to filtr ręczny i filtr algorytmiczny.

O ręcznym nakładaniu filtrów decyduje i wprowadza go w życie Google Webspam Team. Najczęściej jednak dochodzi do automatycznego nałożenia filtru przez algorytm Google. W przypadku ręcznie wprowadzonego filtru kara jest nakładana na określony czas.

Jeżeli doszło do automatycznego wymierzenia kary, wówczas stronę trzeba dostosować do wytycznych Google dla webmasterów. W momencie, gdy roboty sieciowe ponownie dotrą do naszej strony i dokonają jej analizy, a uchybień już nie będzie, wtedy filtr zostaje usunięty.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij