Słownik e-marketingu

Konwersja

Konwersja jest pojęciem wykorzystywanym w różnych dziedzinach i ogólnie oznacza „przekształcanie postaci czegoś” – według słownika języka polskiego PWN. W kontekście marketingu internetowego konwersja odnosi się do celów osiąganych przy pomocy stron internetowych. Konwersja strony internetowej jest postrzegana jako wykonanie przez potencjalnego klienta określonej czynności na stronie internetowej, która jest pożądana z punktu widzenia właściciela strony.

Mówiąc dokładniej – konwersja to oczekiwane działania ze strony odbiorcy strony, które stanowią reakcję na akcje promujące stronę poprzez jej pozycjonowanie lub konkretne kampanie reklamowe prowadzone w Internecie.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.