Landing page

Landing Page to inaczej strona docelowa, a w tłumaczeniu dosłownym „strona lądowania”. Jest to strona, która wyświetla się odbiorcy w momencie, gdy kliknie w reklamę. Reklama może mieć postać linków sponsorowanych Google AdWords, banera reklamowego w dowolnym serwisie, mailingu lub newslettera.

Ważne elementy skutecznego landing page

  • musi być ukierunkowany na jeden cel – np. zakup produktu lub wypełnienie formularza,
  • zawarcie zwrotu typu „Kup teraz” czy „Wypełnij formularz” skłania odbiorcę strony do wykonania konkretnej czynności,
  • strona powinna być wypełnioną prostą i zwięzłą treścią napisaną językiem korzyści,
  • strona nie powinna zawierać elementów rozpraszających uwagę – ważna jest atrakcyjna, ale prosta grafika.

Dlaczego landing page może być skuteczniejszy niż standardowa strona internetowa?

  • powoduje, że uwaga użytkowników jest skupiona na konkretnej kwestii,
  • prowokuje odbiorców do wykonania konkretnych czynności – zakupu, wypełnienia formularza itp.,
  • zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla realizowanych akcji reklamowych.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij