Rich snippets (dane strukturalne)

Rich snippets (dane strukturalne) to rozszerzone informacje wyświetlające się w wynikach wyszukiwania Google. W wynikach wyszukiwania są widoczne podstawowe informacje dotyczące strony internetowej takie jak tytuł (TITLE) i opis strony (Meta Description). Jednak Google pozwala na wyświetlanie takich danych jak: cena, dostępność produktu (gdy chodzi o sklep internetowy), ilość ocen danego produktu wystawiona przez użytkowników oraz średnia ich ocen, miejsce i data wydarzenia. W momencie, gdy strona pojawia się w wynikach wyszukiwania Internauci otrzymują prosty dostęp do mnóstwa istotnych danych. Np. w przypadku linku do portalu społecznościowego może pojawiać się informacja o zajmowanym przez daną osobę stanowisku i firmie, w której pracuje. Dzięki rich snippets można udostępniać mnóstwo interesujących danych, włączając w to zdjęcia. Wyświetlane informacje są obsługiwane przez trzy formaty:

  • mikrodane,
  • mikroformaty,
  • rdf.

Rich snippets to narzędzie umożliwiające zwiększenie klikalności (CTR) strony w wynikach wyszukiwania, a to z kolei prowadzi do zwiększonego ruchu na stronie. Dodatkowe informacje stanowią zapowiedź tego, co potencjalni użytkownicy mogą znaleźć po wejściu na stronę.

Rich snippets dane strukturalne

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij