ROI

ROI (Return On Investment) – to wskaźnik zwrotu z inwestycji, który pozwala oszacować stosunek zysków do poniesionych przez podmiot gospodarczy kosztów inwestycji. Zwrot z inwestycji obrazuje rentowność i efektywność działań prowadzonych przez firmę. W środowisku marketingu internetowego, ROI to stosunek zysków do kosztów reklamy. Przy jego pomocy można określić opłacalność korzystania z reklam np. Google AdWords.

Wzór obliczania wskaźnika ROI

ROI = Zn/K

Zn –zysk netto,
K – kapitał czyli zainwestowane środki finansowe.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij