Magento uznane za lidera wśród platform e-commerce

Magento uznane za lidera wśród platform e-commerce

Gartner Inc. uznał w swoim raporcie Magic Quadrant for Digital Commerce Platforms Magento za najlepszą platformę w kategorii Leaders w roku 2019. Nagroda ta została przyznana platformie już 3 rok z rzędu.

Na czym polegał raport?

Raport wziął pod uwagę ponad 13 platform (w tym Shopify, Sitecore oraz SAP). Kryteria zwycięstwa uwzględniały takie czynniki jak wzrost liczby użytkowników danej platformy e-commerce, jak i ich sytuację finansową. Poszczególne platformy zostały ocenione według tego, jak bardzo pomagały spełniać cele sprzedawców podzielonych według 4 kategorii:

  • Challengers
  • Leaders
  • Niche Players
  • Visionaries

Oto wykres, który pokazuje, jak została oceniona każda platforma:

Magic Quadrant z raportu

Ponadto, aby zwyciężyć w kategorii Leader, firmy musiały wykazać się umiejętnością zapewnienia dogłębnej i szerokiej funkcjonalności handlowej dla B2C i B2B, jak również sprawnego umożliwienia handlu elektronicznego w wielu niszach i modelach biznesowych. Magento spełnił wszystkie te kryteria, jak również świetnie wypadł w przypadku rygorystycznego standardu Innovation, który to uwzględnia aktualizacje technologiczne w ramach platformy e-commerce.

Adobe Commerce Cloud – jeden z czynników sukcesu

Adobe Commerce Cloud, część Adobe Experience Cloud, głęboko integruje się z Adobe Analytics Cloud, Adobe Marketing Cloud oraz Adobe Advertising Cloud, zapewniając wysoce konfigurowalną platformę, która pozwala markom zarządzać, personalizować i optymalizować doświadczenie handlowe kupujących na każdym ich etapie.

Powyższe rozwiązanie, które to jest napędzane przez Magento Commerce, spotkało się z uznaniem wielu marek. W pozytywny sposób wypowiedziała się o nim Gillian Campbell, Head of Omni-channel Strategy and Operations w HP:

Obsługując różnorodnych klientów, począwszy od takich, którzy potrzebują znaleźć dla siebie idealną domową drukarkę, a skończywszy na firmach, które chcą stawić czoła swoim wyzwaniom IT, potrzebowaliśmy elastycznego rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, które szybko wprowadzi nas na rynek w przypadku licznych lokalizacji, jak i punktów kontaktowych klienta. Dzięki usłudze Adobe Commerce Cloud byliśmy w stanie bez wysiłku obsługiwać wiele sklepów w różnych regionach, jednocześnie personalizując doświadczenia na podstawie konkretnych kultur handlu elektronicznego klienta.

Podsumowanie

Jak ujął to Jason Woosley, wiceprezes ds. produktów i platform handlowych w Adobe:

Handel odegrał decydującą rolę w ogólnym definiowaniu marki w praktycznie każdej dzisiejszej branży. W miarę jak oczekiwania konsumentów ewoluują, konieczne jest, aby handlowcy skutecznie wykorzystywali biznesową wiedzę, jak i tę na temat klientów w celu dostarczenia jak najbardziej przystępnych dla użytkowników doświadczeń. Dla nas zostanie nazwanym Liderem stanowi jednoznaczne potwierdzenie siły naszej platformy handlowej w pomaganiu markom realizowania ich wizji handlowych opartych na doświadczeniu.

Pełny raport Magic Quadrant for Digital Commerce Platforms dostępny jest do pobrania tutaj: https://info2.magento.com/2019-Gartner-MQ.html

Poznaj ofertę MAYKO na pozycjonowanie sklepów Magento – KLIKNIJ!

Autor artykułu:Daniel Podgórski

Copywriter współpracujący z firmą Mayko. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach, kryptowalutach, SEO i marketingu internetowym. Uwielbia pisać artykuły poparte statystykami i głębokim researchem.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *