
Największe wzrosty/spadki SEO – LISTOPAD 2018
Czy listopad przyniósł nam równie duże wahania w serpach Google co październik? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Ranking SEO – LISTOPAD 2018
Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.
File "/var/www/clients/client4/web8/web/wp-content/uploads/2015/12/Widoczność-domen-26.xlsx" does not exist.
Krótka analiza
Liderem listopadowego zestawienia został serwis tablica.com. Wzrost na poziomie 12 785,83% to rekord wśród dotychczasowych zestawień. Jeżeli chodzi o konkretne wartości szacunkowego ruchu, jest to wzrost z 6 288 do 810 261!
![[tablica.com] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/tablica.com-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Czym spowodowany jest tak ogromny wzrost? Chodzi o bardzo dobrą pozycje na jedno słowo kluczowe. Mianowicie słowo „tablica”, które ma aż 3 350 000 wyszukiwań. Jak możemy przypuszczać, główną intencją użytkowników wpisujących to słowo w wyszukiwarce, jest odnalezienie serwisu olx.pl. Przypomnijmy, tablica.pl to poprzednia nazwa/domena obecnego serwisu olx.pl.
Co ciekawe, serwisu tablica.com nie znajdziemy w tym momencie już na tą frazę. Czyżby znamy już lidera największego spadku w przyszłym miesiącu? 🙂
![[tablica.com] SEO lost Keywords - utracone1](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/tablica.com-SEO-lost-Keywords-utracone1.png)
Inne ciekawe i warte odnotowania wzrosty to:
![[ccc.eu] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/ccc.eu-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[apteka-melissa.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/apteka-melissa.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[allani.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/allani.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Przechodzimy do spadków. Największy spadek zanotował lider wzrostów sierpniowego zastawiania, serwis ultima.pl. Spadek szacunkowego ruchu z wartości 134 183 na 58 276 daje nam -56,57% względem października.
![[ultima.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/ultima.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Sklep zanotował spore spadki w Google na całą gamę słów kluczowych związanych z asortymentem, czyli głównie grami oraz konsolami do gier. Branża ta ma bardzo duży potencjał wyszukiwania, wiec jakiekolwiek wahania pozycji w serpach Google, oznaczają również bardzo duże wahania w ruchu.

Inne ciekawe i warte odnotowania spadki to:
![[saturn.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/saturn.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Powód tego stanu na screenie poniżej 🙂

![[intercars.com.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/intercars.com_.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
![[decathlon.pl] Analiza stron _ SEMSTORM](https://marketingwsieci.pl/wp-content/uploads/2018/12/decathlon.pl-Analiza-stron-_-SEMSTORM.png)
Metodologia powstania rankingu
Ranking powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z LISTOPADA 2018 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie LISTOPADA 2018 do PAŹDZIERNIKA 2018. Każda domena uwzględniania w rankingu, musi generować na wartość min. 1000 szacunkowego ruchu wg SEMSTORM.
Dodaj serwis!
Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!
Komentarze
Jedna wypowiedźpo październikowym update – branża medyczna nie ma sobie równych w spadkach i wzrostach 🙂