Największe wzrostyspadki SEO - LUTY 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – LUTY 2019

W poprzednim miesiącu opublikowaliśmy nasz coroczny raport SEO, który wyłonił najlepiej widoczne serwisy w Google w 2018 roku. Raport jest swego rodzaju podsumowaniem naszych comiesięcznych analiz największych wzrostów i spadków SEO. Jeszcze raz zachęcam do pobierania raportu, a tymczasem zapraszam do analizy SEO za miesiąc luty.

Ranking SEO – LUTY 2019

Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.

Krótka analiza

Liderem lutego zostanie serwis oglaszam.pl ze wzrostem 120,83% względem stycznia. Serwis z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej, chociaż do widoczności sprzed roku jeszcze sporo brakuje.

[oglaszam.pl] Analiza stron _ SEMSTORM

Inne ciekawe i warte odnotowania wzrosty

  • decathlon.pl – pozycja 3 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 560 000 (+60,52%).
  • [decathlon.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • merlin.pl – pozycja 10 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 115 000 (+26,61%).
  • [merlin.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • szafa.pl – pozycja 15 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 62 000 (+21,25%).
  • [szafa.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • apteka-melissa.pl – pozycja 18 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 67 000 (+19,96%).
  • [apteka-melissa.pl] Analiza stron _ SEMSTORM

    Przechodzimy do spadków. Największy spadek w lutym zanotował serwis kariera.pl. Spadek aż o -88,91% robi „wrażenie” 🙂

    [kariera.pl] Analiza stron _ SEMSTORM

    Jak możemy zauważyć, serwis od kilku miesięcy leci „na łeb na szyję”. Próbując wejść na stronę, zobaczymy taki o to komunikat:

    www.kariera.pl _ 522_ Connection timed out

    Czy tak ogromne spadki są spowodowane brakiem dostępności serwisu? Jeżeli jest to problem, który trwa od dłuższego czasu, to z pewnością tak.

    Inne ciekawe i warte odnotowania spadki

  • ultima.pl – pozycja 7 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 35 000 (-38,34%).
  • [ultima.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • sylwestrowo.pl – pozycja 9 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 18 000 (-29,52%).
  • [sylwestrowo.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • vox.pl – pozycja 11 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 48 000 (-25,36%).
  • [vox.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • shopalike.pl – pozycja 19 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 60 000 (-15,82%).
  • [shopalike.pl] Analiza stron _ SEMSTORM
  • deichmann.com – pozycja 20 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 58 000 (-15,25%).
  • [deichmann.com] Analiza stron _ SEMSTORM

    Metodologia powstania rankingu

    Ranking powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z LUTEGO 2019 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie LUTEGO 2019 do STYCZNIA 2019. Każda domena uwzględniania w rankingu, musi generować na wartość min. 1000 szacunkowego ruchu wg SEMSTORM.

     

    Dodaj serwis!

    Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!





     

    • 4
    •  
    •  
    Autor artykułu:Wojciech Przekop

    Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

    Komentarze

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *