Największe wzrostyspadki SEO - marzec 2018

Największe wzrosty/spadki SEO – MARZEC 2018

Kolejna część naszej comiesięcznej analizy widoczności serwisów w wyszukiwarce Google. Zobacz największe wzrosty i spadki SEO w marcu!

W marcu szczególnie ciekawie wyglądają spadki szacunkowego ruchu poszczególnych serwisów. Już na pierwszy rzut oka można zauważyć, że mocno ucierpiały serwisy z branży „Kredyty i pożyczki”. Czyżby to właśnie serwisom z tej branży najbardziej oberwało się po ostatnich aktualizacjach?

Inną ciekawostką jest domena praktiker.pl. Domena ostro pikuje w dół od początku roku, serwis nie działa…

praktiker spadek

Dopiero https://web.archive.org/web/20171221194650/https://www.praktiker.pl/ dało mi odpowiedź co się dzieje. Może głupio się przyznać, ale nie widziałem o tym, że sklep internetowy został zawieszony…

Praktiker Market budowlany

A może Wy wyłapiecie jakieś ciekawostki, niespodziewane wzrosty/spadki? Zapraszam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.

Metodologia powstania analizy

Analiza powstała na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z MARCA 2018 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie MARCA 2018 do LUTEGO 2018.

Widoczność SEO – MARZEC 2018

Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.

Generated by wpDataTables

 

Dodaj serwis!

Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!





    Autor artykułu:Wojciech Przekop

    Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

    Komentarze

    2 wypowiedzi:

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *