Największe wzrosty/spadki SEO – MARZEC 2018

Kolejna część naszej comiesięcznej analizy widoczności serwisów w wyszukiwarce Google. Zobacz największe wzrosty i spadki SEO w marcu!

W marcu szczególnie ciekawie wyglądają spadki szacunkowego ruchu poszczególnych serwisów. Już na pierwszy rzut oka można zauważyć, że mocno ucierpiały serwisy z branży “Kredyty i pożyczki”. Czyżby to właśnie serwisom z tej branży najbardziej oberwało się po ostatnich aktualizacjach?

Inną ciekawostką jest domena praktiker.pl. Domena ostro pikuje w dół od początku roku, serwis nie działa…

praktiker spadek

Dopiero https://web.archive.org/web/20171221194650/https://www.praktiker.pl/ dało mi odpowiedź co się dzieje. Może głupio się przyznać, ale nie widziałem o tym, że sklep internetowy został zawieszony…

Praktiker Market budowlany

A może Wy wyłapiecie jakieś ciekawostki, niespodziewane wzrosty/spadki? Zapraszam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.

Metodologia powstania analizy

Analiza powstała na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z MARCA 2018 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie MARCA 2018 do LUTEGO 2018.

Widoczność SEO – MARZEC 2018

Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg “Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra “Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.

Dodaj swój serwis!

Chcesz dodać swój serwis do comiesięcznej analizy? A może jakiegoś serwisu po prostu Ci brakuje w zestawieniu? Uzupełnij prosty formularz i jeżeli według nas będzie pasował do danej branży, z chęcią go dodamy!

Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. Marian napisał(a):

    Żaden spadek, skoro na zielono 😉

  2. Sebastian Matysik napisał(a):

    Czyli Google tym razem przyciął trochę strony z branży finansowej, ciekawe za jaką branże się następnie weźmie.

Dodaj komentarz

You have to agree to the comment policy.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij