Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie!

Nasz ebook to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji jeszcze przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o czym musisz pamiętać!

W trakcie przygotowywania tego tekstu przyświecał mi cel, jakim jest zwiększanie świadomości o tym, jak ważne jest zwracanie uwagi na zapisy umów, które podpisujemy. Ten ebook dedykuję szczególnie tym, którzy chcą skorzystać z usługi pozycjonowania, a nie wiedzą jakie pułapki mogą na nich czekać w zapisach umowy, którą zamierzają podpisać. (…) Umowy o pozycjonowanie zawierane są coraz częściej i wydaje się nieuniknione, że liczba sporów na tym tle będzie tylko wzrastać. W tym opracowaniu starałem się pokazać na co warto zwrócić uwagę konstruując taką umowę, jakich zapisów należy unikać oraz z jakich cech samego procesu pozycjonowania to wynika

Krzysztof Kalinowski, Specjalista SEO w Agencji SEM Mayko

Czego dowiesz się z poradnika?

Zawiłe kruczki prawne, niekorzystne zapisy, kary umowne, źle skonstruowana umowa… to wszystko powinno odejść w niepamięć. Z ebooka Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o czym musisz pamiętać! dowiesz się: 

  • jaki model rozliczenia umowy najlepiej wybrać
  • jakie są prawa i obowiązki obu stron zawierających umowę
  • co z tym usuwaniem linków po zakończeniu współpracy?
  • kara umowna – czy aby na pewno powinna znaleźć się w umowie o pozycjonowanie?
  • niebezpieczne zapisy, których należy unikać…

… i wiele więcej! 

Patronat medialny:

Dowiedz się jak powinna wyglądać dobra umowa o pozycjonowanie, zadbaj o prawną stronę tego przedsięwzięcia i skutecznie pozycjonuj swój sklep internetowy.

Pobierz bezpłatny ebook!


Masz problem z pobraniem? Wyślij maila na: biuro@mayko.pl.

  • 180
  •  
  •  
Autor artykułu:Olga Stankiewicz

Content manager w firmie Mayko. Zajmuje się zarządzaniem treściami wszelkiego rodzaju.  Z wykształcenia filolog.

Komentarze

Jedna wypowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *