Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie!

Nasz ebook to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji jeszcze przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o

więcej...

Dobre praktyki: obsługa klienta w agencji SEM

Pierwszą myślą, która nasuwa się w odpowiedzi na pytanie: “co jest najważniejsze dla klienta, który decyduje się na inwestowanie w marketing internetowy” zwykle będzie – EFEKTY. To prawda, ale często zapominamy o jeszcze jednym, bardzo ważnym elemencie. Oczywiście, wzrosty w projektach to to, czym może czarno na białym pochwalić się agencja, chociażby przedstawiając wykresy z

więcej...

Działania SEM w czasie kryzysu: pytania i odpowiedzi

Wciąż uczymy się życia w nowej rzeczywistości: #zostańwdomu trwa już od kilku dobrych tygodni, a pytanie kiedy będziemy mogli wrócić do sytuacji społecznej i gospodarczej sprzed epidemii nadal pozostaje bez odpowiedzi. Jako agencja przeprowadziliśmy też wiele rozmów z naszymi klientami na ten temat. I to właśnie rozmowy te były główną inspiracją powstania Questions&Answers. Dlatego jeśli

więcej...

Rich snippets: zwiększanie CTR w sklepie internetowym

Rich snippets, czyli rozszerzone opisy stron internetowych, to nic innego jak dodatkowe treści, dzięki którym klienci mogą otrzymać więcej informacji już na samym etapie wyszukiwania. Warto więc zadbać, aby nasz e-commerce posiadał te znaczniki poprawnie i w pełnym wymiarze skonfigurowane. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak poprawnie wykorzystywać Rich Snippets w swoim ecommerce.

więcej...

5 rzeczy, o których warto pamiętać w trakcie współpracy z agencją SEO

Pozycjonowanie stron to szereg działań zarówno po Twojej stronie, jak i po stronie wynajętej przez Ciebie agencji. Niektóre nieprzemyślane działania, wykonywane w obrębie strony przez jej właściciela, mogą doprowadzić do całkowitego zaprzepaszczenia dotychczasowych efektów i potrzeby zbudowania zupełnie nowej strategii, aby odzyskać utracony ruch. W artykule wyjaśniamy kwestie, które nie są wcale tak oczywiste i

więcej...
Darmowy szablon dla E-COMMERCE w Google Data Studio

Darmowy raport Google Data Studio dla E-COMMERCE

Dzięki Google Data Studio możemy zbierać i analizować dane z wielu narzędzi w jednym miejscu. Ułatwia nam to codzienną pracę, daje szerszą perspektywę i pogląd na to co dzieje się z naszym E-commerce, a to tego zaoszczędza wiele godzin analiz. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy DARMOWY raport dla sklepów internetowych w Google Data Studio! Dzięki niemu

więcej...

Mayko obejmuje patronat nad semKRK #14!

To już 14 edycja semKRK! Konferencja  odbędzie się już 6 marca 2020 r. o godz. 18.00 w krakowskim Muzeum Manggha. Tym razem na scenie wystąpi 7 prelegentów, którzy wygłoszą prezentację z zakresu SEO i SEM.

więcej...
Alerty niestandardowe w Google Analytics - poznaj 14 przykladow konfiguracji

Alerty niestandardowe w Google Analytics – poznaj 14 przykładów konfiguracji

Głównym celem alertów niestandardowych w Google Analytics jest automatyczne monitorowanie niekorzystnych zachowań w Twoim sklepie czy serwisie. Alerty w sposób automatyczny informują o zdarzeniach, które sam w określony sposób możesz skonfigurować. Nie ma znaczenia czy jesteś osobą prowadzącą swój biznes internetowy czy agencją SEO/SEM, te alerty są dla Ciebie – dzięki nim jesteś w stanie

więcej...
Przygotowanie do pozycjonowania – zobacz krok po kroku od czego zaczynamy współpracę

Przygotowanie do pozycjonowania – zobacz krok po kroku od czego zaczynamy współpracę!

Załóżmy, że zdecydowałeś się powierzyć nam przyszłość swojej strony. Po podpisaniu umowy bardzo często pojawia się pytanie: „co dalej”? Czy teraz już tylko musisz opłacać abonament i czekać na efekty? Pozycjonowanie to przede wszystkim współpraca między klientem a agencją SEO. Na początkowym etapie jest ona szczególnie wzmożona. Jakie kroki powinieneś podjąć zanim rozpoczniemy właściwy proces

więcej...
Święto branży SEM w Krakowie po raz dziesiąty. MAYKO po raz kolejny obejmuje patronat nad semKRK

semKRK #9 już za nami! Zobacz relacje MAYKO

9 edycja semKRK już za nami! Ponad 400 uczestników, wiele ciekawych i inspirujących wystąpień i…. świetna pogoda 🙂 Czy czegoś zabrakło? Zapraszamy na relacje MAYKO, czyli partnera całego wydarzenia.

więcej...