Już jutro DARMOWY webinar „UFAJ, ALE SPRAWDZAJ! Jak weryfikować działania agencji SEO?”
Już jutro o godz. 11.00 startuje nasz pierwszy MAYKOwy webinar! Serdecznie zapraszamy wszystkich do zapisów – http://bit.ly/mayko-webinar.
Już jutro o godz. 11.00 startuje nasz pierwszy MAYKOwy webinar! Serdecznie zapraszamy wszystkich do zapisów – http://bit.ly/mayko-webinar.
Pozycjonowanie tego sklepu internetowego z branży ogrodniczej to historia pełna emocji tych złych i tych dobrych. Projekt w pierwszym odczuciu wydawał się bardzo obiecujący i „bezproblemowy”: obiecujący – potencjał sklepu jest bardzo duży, ale gdy robiliśmy audyt i rozpoczynaliśmy SEO nie był wykorzystany (i tutaj zadanie dla nas, aby dobrze go pokierować), „bezproblemowy” – audyt
W dniach od 7 do 8 listopada 2019 wśród wielu SEO-wców oraz webmasterów rozpoczęły się dyskusje na temat tego, czy nie miała miejsce większa aktualizacja od Google. Zmiany w widoczności w największym stopniu dotknęły małe i średnie strony tworzone w celu realizowania marketingu afiliacyjnego, zwłaszcza z branż dotyczących podróży, jedzenia oraz zdrowia.
Algorytmy Google w ostatnim czasie bardzo się zmieniły – oczywiście na lepsze. Z racji ich większego poziomu zaawansowania nie wystarczy już jedynie myśleć o tym, aby na dane słowo kluczowe zająć jak najlepszą pozycję, a cała reszta (w sensie zyski) przyjdzie sama. Coraz większe znaczenie ma także user experience.
Październikowa analiza wyników Google gotowa. W tej edycji dodaliśmy do analizy ponad 100 nowych domen sklepów internetowych! Nastąpiły również drobne zmiany związane z kategoriami – niektóre z nich mają nowe nazewnictwo, a co za tym idzie, część domen została przydzielona do nowych kategorii. Zapraszam do lektury.
We wrześniu sporo się działo 🔥 Po pierwsze, informacja że po prawie 15 latach Google wprowadza 2 nowe atrybuty linków, po drugie, wdrożenie aktualizacji algorytmu „September 2019 Core Update”. Przyznajcie, dawno tak ciekawie nie było 🙂 Tymczasem, nasza comiesięczna analiza wyników Google gotowa. Zobaczmy które serwisy zanotowały wzrosty, a które spadki SEO we wrześniu.
Załóżmy, że zdecydowałeś się powierzyć nam przyszłość swojej strony. Po podpisaniu umowy bardzo często pojawia się pytanie: „co dalej”? Czy teraz już tylko musisz opłacać abonament i czekać na efekty? Pozycjonowanie to przede wszystkim współpraca między klientem a agencją SEO. Na początkowym etapie jest ona szczególnie wzmożona. Jakie kroki powinieneś podjąć zanim rozpoczniemy właściwy proces
O tym, że Google promuje wysokiej jakości treści chyba nie trzeba nikomu przypominać. A im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większy ruch na naszej stronie. Nie dodając nowych treści tracimy nowych użytkowników. Jednak co zrobić, gdy pomysłów na nowe teksty brak? W takiej sytuacji warto odświeżyć te treści, które już zostały opublikowane. Przyniesie to nie
Każda profesjonalna i poważna agencja SEO przygotowuje klientom raporty ze swoich działań SEO – tak przynajmniej powinno być w teorii. Jakie podstawowe informacje i dane powinien on zawierać? Jak interpretować tego typu dane, a co za tym idzie, jak weryfikować działania agencji SEO? W artykule postaram się odpowiedzieć na te zasadnicze pytania oraz… pokażę jak
W 2005 roku Google wprowadził atrybut “nofollow”, którym oznaczane są linki sponsorowane, komentarze na forach czy blogach. Powstał, by walczyć ze spamem. Teraz, po prawie 15 latach nadchodzi nowe! Google wprowadza 2 nowe atrybuty!
Okres wakacyjny mamy już za sobą… nadszedł czas wytężonej pracy, również tej związanej z SEO. Jak wyglądał w Google ostatni miesiąc wakacji? Zapraszamy do naszej comiesięcznej analizy SEO.
Content is king – to zdanie zna każdy marketer. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z ogromnych możliwości, jakie oferuje content marketing – a dziś to podstawa w e-commerce.