
Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż
Coroczny raport SEO przygotowywany przez Mayko gotowy do pobrania! Zobacz kto w 2017 roku został liderem swojej branży w wynikach wyszukiwania Google. W tym roku mamy również specjalne zniżki i rabaty od Brand24, SEMSTORM, Marketer+ oraz Edrone!
Założeniem projektu „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl.
Metodologia powstania raportu
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2017 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.
W porównaniu do poprzedniej edycji raportu, w tym roku ranking został wzbogacony o dodatkowe dane tj. zmiana procentowa szacunkowego ruchu w porównaniu do 2016 roku oraz pozycja serwisu w poprzednim roku. Dane te pokazują nam przede wszystkim, które z serwisów prowadzą skuteczną strategię SEO, a co za tym, na jakich rozwiązaniach SEO warto się wzorować. Uważam, że warto pokusić się o bardziej szczegółową analizę serwisów z największym wzrostem ruchu i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Nowością w tegorocznym raporcie są również komentarze przedstawicieli firm, które znalazły się w raporcie. Znajdziecie wypowiedzi przedstawicieli takich firm jak:
Dodatkowo, w raporcie przeczytamy podsumowania roku 2017 w branży SEO i prognozy na rok 2018. Przygotowane zostały one przez specjalistów z naszej branży. Konkretnie przeczytamy wypowiedzi takich osób jak:
- Katarzyna Baranowska, Foxstrategy.pl
- Paweł Gontarek, Zgred.pl
- Bartosz Góralewicz, Elephate.com
- Michał Kliszczak, Eactive.pl
- Milena Majchrzak, Semstorm.com
- Adrian Pakulski, Paq-studio.com
- Szymon Słowik, Takaoto.pro
- Tomasz Stopka, Klaster.co
- Sebastian Suma, Sempai.pl
- Tomasz Wieliczko, Xann.pl
Zniżki i rabaty
W tegorocznej edycji raportu mamy specjalne zniżki i rabaty od naszych partnerów i patronów medialnych. Przygotowali je dla Was Brand24, SEMSTORM, Marketer+ oraz Edrone. Szczegóły znajdziecie w raporcie.
Partnerzy merytoryczni


Patronat medialny












446
Komentarze
2 wypowiedzi:Czy w 2019 można spodziewać się kolejnego podsumowania ubiegłego roku?
Jak najbardziej – do końca stycznia 2019 raport powinien być opublikowany.