Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż

Coroczny raport SEO przygotowywany przez Mayko gotowy do pobrania! Zobacz kto w 2017 roku został liderem swojej branży w wynikach wyszukiwania Google. W tym roku mamy również specjalne zniżki i rabaty od Brand24, SEMSTORM, Marketer+ oraz Edrone!

Założeniem projektu „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl.

Metodologia powstania raportu

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2017 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

W porównaniu do poprzedniej edycji raportu, w tym roku ranking został wzbogacony o dodatkowe dane tj. zmiana procentowa szacunkowego ruchu w porównaniu do 2016 roku oraz pozycja serwisu w poprzednim roku. Dane te pokazują nam przede wszystkim, które z serwisów prowadzą skuteczną strategię SEO, a co za tym, na jakich rozwiązaniach SEO warto się wzorować. Uważam, że warto pokusić się o bardziej szczegółową analizę serwisów z największym wzrostem ruchu i wyciągnąć odpowiednie wnioski.

Nowością w tegorocznym raporcie są również komentarze przedstawicieli firm, które znalazły się w raporcie. Znajdziecie wypowiedzi przedstawicieli takich firm jak:

Dodatkowo, w raporcie przeczytamy podsumowania roku 2017 w branży SEO i prognozy na rok 2018. Przygotowane zostały one przez specjalistów z naszej branży. Konkretnie przeczytamy wypowiedzi takich osób jak:

Zniżki i rabaty

W tegorocznej edycji raportu mamy specjalne zniżki i rabaty od naszych partnerów i patronów medialnych. Przygotowali je dla Was Brand24, SEMSTORM, Marketer+ oraz Edrone. Szczegóły znajdziecie w raporcie.

Partnerzy merytoryczni

Patronat medialny

Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. Semrevo napisał(a):

    Czy w 2019 można spodziewać się kolejnego podsumowania ubiegłego roku?

Dodaj komentarz

You have to agree to the comment policy.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij