semKRK BIG #12 i rozdanie nagród semKRK awards!

semKRK BIG #12 i rozdanie nagród semKRK awards! MAYKO obejmuje patronat nad wydarzeniem!

12 edycja semKRK BIG odbędzie się już 19 czerwca 2019 r. o godz. 13.00 w krakowskiej Starej Zajezdni. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.

MAYKO po raz kolejny obejmuje patronat nad wydarzeniem!

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W semKRK BIG bierze udział 500 uczestników.

W tym roku zapraszamy również do zapisów na praktycznie warsztaty towarzyszące semKRK.

Przyznanie nagród semKRK awards

W ramach tej edycji zachęcamy także do wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, gdzie nagrodzimy najlepsze kampanie SEO i SEM: https://semkrk.pl/semkrk-awards/

Przyjmujemy zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Zgłoszenia są bezpłatne.

Na semKRK #12 wystąpią m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska, Stefan Chochlac.

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2009554709345992/

Facebook:
https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/

Twitter:
https://twitter.com/semkrk

WWW:
http://semkrk.pl/

Autor artykułu:Wojciech Przekop

Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *