Audyt SEO eCommerce

Jeśli zależy Ci na dobrych wynikach Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce, musisz wiedzieć, w którym miejscu znajdujesz się obecnie. Bez tego trudno będzie Ci określić skuteczne działania promocyjne Twojej marki. Sięgnij po pomoc, jaką jest audyt SEO, który wskaże Ci wszystkie błędy optymalizacyjne serwisu, jak i rekomendowane poprawki.

    Zamów bezpłatną ofertę

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

    Czym jest audyt SEO e-commerce?

    Audyt SEO to obszerny raport, który zawiera szczegółowe rekomendacje poprawek i zmian, które warto wdrożyć w swoim sklepie internetowym. Specjaliści SEO wnikliwie przeanalizują m.in. podstrony danego e-commerce w poszukiwaniu potencjalnych błędów oraz zaproponują sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

    Lepsze pozycje

    Lepsze pozycje

    Optymalizacja SEO przeprowadzona według wytycznych zawartych w audycie poprawi pozycje serwisu w wyszukiwarce.

    Wzrost ruchu

    Wzrost ruchu

    Lepsze pozycje sklepu to także zwiększona ilość unikalnych wejść użytkowników oraz szansa na wyższą konwersję.

    Sklep zgodny z wytycznymi

    Sklep zgodny z wytycznymi

    Sklep właściwie przygotowany pod wytyczne dla webmasterów wzbudza zaufanie i jest prawidłowo zaindeksowany.

    Co mówią zadowoleni klienci?

    "Od samego początku współpraca z Agencją SEO/SEM Mayko to czysta przyjemność i wartość dodana dla naszej firmy. Agencja stworzyła skrojony na naszą miarę plan działań, który jest konsekwentnie realizowany i przynosi świetne efekty. Jesteśmy na bieżąco informowani o przebiegu działań, cykliczne raporty umożliwiają nam śledzenie postępów we własnym zakresie. Kontakt z agencją jest doskonały i przyjemny. Z całego serca polecamy współpracę z Mayko!"

    "Świetny kontakt, bardzo pomocna załoga firmy, przystępne i uczciwe ceny za naprawdę dobrą jakość usług. Ja i moja firma polecamy w 100%"

    "Zaletą współpracy z Mayko jest INDYWIDUALNE podejście do POTRZEB KLIENTA oraz dążenie do poznania, zrozumienia i pomocy w realizacji CELÓW BIZNESOWYCH. Częstotliwość przeprowadzanych optymalizacji kampanii oraz ich charakter, wskazuje na realną pracę nad prowadzonymi działaniami, czego potwierdzeniem są osiągane efekty i rosnący ROAS pomimo zwiększającej się ilości licytantów. Szczerze polecam."

    Zagatto
    Sejfy antywłamaniowe
    Goetze case study
    Michał Gawanowski
    Zagatto
    Mariusz Herbski
    Arcadia Sejfy Antywłamaniowe
    Gabriel Niesterowicz
    Goetze.com.pl

    oni nam zaufali

    Marki, które dzięki nam mogą pochwalić się wysokimi pozycjami w Google:

    Facetaria - Agencja SEO/SEM Mayko
    NowaEra - Agencja SEO/SEM Mayko
    Hurtownia Ogrodnicza Bogdan Królik - Agencja SEO/SEM Mayko
    Goetze - Agencja SEO/SEM Mayko
    ELEMENTY AUDYTU SEO

    Na jakie elementy zwracamy szczególną uwagę w audycie SEO?

    Meta Tagi

    Dobór odpowiednich tytułów (TITLE) oraz opisów (DESCRIPTION) poszczególnych podstron.

    Budowa adresów

    Poprawność budowania adresów wewnątrz sklepu pod kątem “przyjazności SEO”.

    Treść

    Sprawdzenie treści w sklepie pod kątem unikalności oraz występowania odpowiednich słów kluczowych.

    Nagłówki H

    Odpowiednie rozmieszczenie nagłówków wartościujących H w obrębie całego sklepu.

    Canonical

    Ustawienie kanonicznych adresów w celu zapobiegania duplikacji treści.

    Przekierowania

    Prawidłowe i zgodne ze standardami ustawienie przekierowań wewnątrz sklepu.

    Mapa strony

    Wygenerowanie mapy strony w celu zwiększenia skuteczności indeksacji.

    Plik robots.txt

    Przygotowanie odpowiednich komend i wytycznych dla robotów wyszukiwarek.

    Dane strukturalne

    Prawidłowe oznaczenie danych strukturalnych w obrębie całego sklepu.

    Mobilność strony

    Odpowiednie przystosowanie sklepu pod kątem urządzeń mobilnych.

    Szybkość ładowania

    Badanie szybkości ładowania sklepu oraz rekomendacje co do jej zwiększenia.

    Narzędzia, z których korzystamy w trakcie audytu SEO:

    Ahrefs - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Ahrefs
    Semstorm - Narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    SemStorm
    Senuto - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Senuto
    Screaming Frog - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    ScreamingFrog
    Clusteric - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Clusteric
    Google Data Studio - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Data Studio
    Google Analytics - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Analytics
    Google Search Console - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    Google Search Console
    SE Ranking - narzędzia SEO - Audyt SEO sklepu internetowego
    SE Ranking

    Wiemy, które poprawki dają najlepsze efekty

    W Mayko przeprowadziliśmy setki audytów SEO sklepów internetowych. Dzięki temu wiemy, czego potrzebuje Twój ecommerce i przed jakimi błędami możemy Cię ostrzec. Pamiętaj, że sam audyt SEO to jedynie wstęp do efektywnego procesu pozycjonowania, a osiągane wyniki w dużej mierze zależą od tempa wprowadzanych zmian.
    Potencjalne błędy na stronie obniżają pozycję Twojego e-commerce w wyszukiwarce. Im szybciej poznasz listę zalecanych poprawek i zaczniesz wprowadzać je w życie, tym większą szansę ma Twój e-commerce na poprawę widoczności w Google.

    • sprawdzimy strukturę kodu strony,

    • dokładnie przeanalizujemy treści witryny,

    • zaproponujemy prawidłową strukturę drzewa kategorii,

    • zweryfikujemy linkowanie wewnętrzne,

    • prześwietlimy czas ładowania strony.

      Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

      • 1

        Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

      • 2

        Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

      • 3

        Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

      Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.