Google Trends to narzędzie, które pozwala określić jak często dane słowo kluczowe, temat czy frazy były wyszukiwane w określonym odstępie czasu. Wyniki są relatywne, co oznacza, że narzędzia najlepiej używać, porównując ze sobą słowa kluczowe i frazy. Google Trends pozwala także określić, skąd pochodzą dane zapytania i jak w okresie zmieniała się ich liczba.

Google Trends

Dane w Google Trends są aktualizowane każdego dnia. Niemniej jednak samo Google zaznacza, że owe wyniki przedstawiane przez narzędzie mogą zawierać nieścisłości z różnych powodów. Przyczyna może tkwić w dobieraniu danych oraz w zróżnicowaniu przybliżeń, które są stosowane, aby przedstawić wyniki.

Google Trends może być bardzo przydatny, gdyż pozwala wprowadzić do 5 wyszukiwanych terminów oraz pokazać ich wyniki na jednym wykresie. Dane można wyeksportować do pliku .csv, aby poddać je dalszej i dokładniejszej analizie.

Narzędzie jest dostępne pod adresem: https://trends.google.pl/trends/

  •  
  •  
  •  
Darmowa wycena