Landing Page to inaczej strona docelowa, a w tłumaczeniu dosłownym „strona lądowania”. Jest to strona, która wyświetla się odbiorcy w momencie, gdy kliknie w reklamę. Reklama może mieć postać linków sponsorowanych Google AdWords/Ads, banera reklamowego w dowolnym serwisie, mailingu lub newslettera.

Ważne elementy skutecznego landing page

  • musi być ukierunkowany na jeden cel – np. zakup produktu lub wypełnienie formularza,
  • zawarcie zwrotu typu „Kup teraz” czy „Wypełnij formularz” skłania odbiorcę strony do wykonania konkretnej czynności,
  • strona powinna być wypełnioną prostą i zwięzłą treścią napisaną językiem korzyści,
  • strona nie powinna zawierać elementów rozpraszających uwagę – ważna jest atrakcyjna, ale prosta grafika.

Dlaczego landing page może być skuteczniejszy niż standardowa strona internetowa?

  • powoduje, że uwaga użytkowników jest skupiona na konkretnej kwestii,
  • prowokuje odbiorców do wykonania konkretnych czynności – zakupu, wypełnienia formularza itp.,
  • zapewnia wyższy współczynnik konwersji dla realizowanych akcji reklamowych.
  •  
  •  
  •  
Darmowa wycena