On-Site SEO: obejmuje wszystkie działania SEO, które odbywają się na stronie internetowej. Oprócz publikowania treści wysokiej jakości, do działań on-site można zaliczyć również optymalizację kodu HTML (np. tagi tytułowe, metatagi), architekturę informacji, nawigację na stronie i strukturę URL.
Handel społecznościowy jest wciąż stosunkowo nowy, ale ma znaczący wpływ na firmy e-commerce i sposób, w jaki sprzedają swoje produkty klientom. Media społecznościowe mogą pomóc w rozwoju Twojego biznesu e-commerce. Dzięki nim dotrzesz do większej liczby osób. To idealne miejsce dotarcia do nowych odbiorców. Konsumenci spędzają prawie 2.5 h dziennie na portalach społecznościowych. Przyciągającymi wzrok
Widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od wielu czynników. Część uwagi należy poświęcić technicznym aspektom, skupiając się na kodzie źródłowym czy też właściwościach domeny. Nie do przecenienia są też odpowiednie linki. Absolutnie fundamentalną rolę odgrywają jednak treści. Dowiedz się, jak mogą one wpłynąć na pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie stron a bieżąca zawartość Gdy rozpoczyna się kampania
Video to format, który daje ogromne możliwości w kontekście marketingu internetowego. Możesz wykorzystać go, aby dotrzeć do nowych odbiorców i podtrzymać zainteresowanie obecnych. Content video jest także bardzo pomocny w kontekście wysokiego pozycjonowania witryny w Google. Przekonaj się, jak zrealizować bieżące cele biznesowe z wykorzystaniem video marketingu! Video marketing – jakie ma zalety? Forma video