Rich snippets (dane strukturalne) to rozszerzone informacje wyświetlające się w wynikach wyszukiwania Google. W wynikach wyszukiwania są widoczne podstawowe informacje dotyczące strony internetowej takie jak tytuł (TITLE) i opis strony (Meta Description). Jednak Google pozwala na wyświetlanie takich danych jak: cena, dostępność produktu (gdy chodzi o sklep internetowy), ilość ocen danego produktu wystawiona przez użytkowników oraz średnia ich ocen, miejsce i data wydarzenia. W momencie, gdy strona pojawia się w wynikach wyszukiwania Internauci otrzymują prosty dostęp do mnóstwa istotnych danych. Np. w przypadku linku do portalu społecznościowego może pojawiać się informacja o zajmowanym przez daną osobę stanowisku i firmie, w której pracuje. Dzięki rich snippets można udostępniać mnóstwo interesujących danych, włączając w to zdjęcia. Wyświetlane informacje są obsługiwane przez trzy formaty:

  • mikrodane,
  • mikroformaty,
  • rdf.

Rich snippets to narzędzie umożliwiające zwiększenie klikalności (CTR) strony w wynikach wyszukiwania, a to z kolei prowadzi do zwiększonego ruchu na stronie. Dodatkowe informacje stanowią zapowiedź tego, co potencjalni użytkownicy mogą znaleźć po wejściu na stronę.

Rich snippets dane strukturalne
  •  
  •  
  •  
  •  
Darmowa wycena