SMO (Social Media Optimization) to pojęcie to dotyczy dostosowania witryny na potrzeby jej promowania w portalach społecznościowych. Podstawową formą takiego działania jest umieszczenie przy treściach przycisków, za pomocą których użytkownicy mogą opublikować je na swoich profilach. Same portale społecznościowe również dają możliwość korzystania np. z widgetów lub systemów komentarzy. Niezbędne będzie również umieszczenie odnośników do swojego fanpage’a czy konta na Pinterest. Dobrze, jeśli każdy z odwiedzających może bez trudu poruszać się między stroną firmy i jej profilem na Facebooku, a w obu tych miejscach znajdzie spójne informacje. Jest to ważne dlatego, że preferencje użytkowników są bardzo zróżnicowane. Jedni więcej surfują w sieci, a Facebooka odwiedzają rzadko – inni natomiast spędzają na tym portalu większość czasu, odwiedzając inne strony sporadycznie. Jeżeli zadbasz o solidne SMO, to bez trudu dotrzesz do obu tych grup!

  •  
  •  
  •  
  •  
Darmowa wycena