Zakupy e-grocery za pomocą Asystenta Google – Frisco.pl zachęca do ich testowania

Zakupy e-grocery za pomocą Asystenta Google – Frisco.pl zachęca do ich testowania

Sklep Frisco.pl uruchomił nową funkcję, która umożliwia składanie w nim zamówień przy pomocy Asystenta Google. Co ciekawe, w branży e-grocery jest to jedno z pierwszych takich wdrożeń na świecie.

Jak skorzystać z testowanej funkcji?

Na początek należy zaznaczyć, że omawiana funkcjonalność jest dopiero w wersji testowej. Jeśli chcesz z niej skorzystać, podejmij następujące kroki:

  • Uruchom Asystenta Google (w przypadku telefonów iPhone należy pobrać aplikację Asystenta z App Store) i powiedz „porozmawiaj z Frisco”.
  • Zarezerwuj termin doręczenia zamówienia.
  • Następnie zostanie otwarty poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczyta Asystent. W tym momencie będziesz mógł edytować jego zawartość lub ponowić zamówienie w dokładnie takiej samej formie.
  • Gdy zdecydujesz się na wybór nowych produktów, zostaniesz powiadomiony o trwających promocjach.
  • Po skompletowaniu zamówienia, jego zawartość zostanie w całości odczytana – aby je sfinalizować, zaakceptuj je.
  • Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania, asystent będzie w stanie odpowiedzieć na 20 najpopularniejszych z nich.

Dlaczego Frisco testuje omawianą funkcjonalność?

Jak zaznaczył Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl:

Większość klientów Frisco.pl już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend.

Samo narzędzie uczy się na podstawie ciągle zbieranych danych. Dzięki temu im więcej osób skorzysta z Asystenta Głosowego Frisco, tym zacznie on lepiej działać. Zebrane dane pozwolą na udoskonalenie systemu i wprowadzenie nowych funkcji, które spełnią potrzeby klientów.

Podsumowanie

Rozwiązanie, będące teraz w wersji beta, jest dostępne dla klientów Frisco.pl, którzy mają już historię zakupów. Za wdrożenie Asystenta Głosowego do sklepu odpowiedzialna jest firma Yoshi.AI.

 

  • 12
  •  
  •  
Autor artykułu:Daniel Podgórski

Copywriter współpracujący z firmą Mayko. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach, kryptowalutach, SEO i marketingu internetowym. Uwielbia pisać artykuły poparte statystykami i głębokim researchem.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *