Branża e-commerce rośnie. Jak odnieść w niej sukces?

Pandemia znacząco przyspieszyła rozwój rynku e-commerce. PwC raportowało, że sprzedaż online produktów w samym 2020 roku poszybowała w górę o imponujące 35% w porównaniu do roku poprzedniego. Przy tak ogromnym wzroście, rośnie również konkurencyjność w branży. Jak więc zadbać o rozwój swojego e-biznesu?

Przedstawiciele e-commerce od dawna wiedzą, że walczą o sekundy. Sekundy uwagi klienta, jego pozytywne doświadczenia z produktem, zachowania, które prowadzą go do koszyka. Jeśli te składniki będą miały, choć minimalne ślady frustracji – konsument przejdzie do kolejnego z wielu konkurentów.

Praca u podstaw – w 5 krokach

Firma cux.io – pierwsze na świecie narzędzie do UX Automation – wraz z gronem znanych ekspertów stworzyła e-book „E-commerce na 5. Dobre praktyki na stronach e-sklepów”. Wśród naziwsk autorów występują m.in. Martyna Tarnawska (Socjomania), Artur Jabłoński (digitalk), Joanna Kwiatkowska (Kubota) czy Ewelina Podrez-Siama (Foxstrategy).

E-book powstał w konwencji 5 prostych kroków, które każdy przedsiębiorca może wdrożyć w swoim e-sklepie. Poszczególne artykuły przedstawiają po 5 uniwersalnych wskazówek dotyczącychh różnych dziedzin optymalizacji – komentuje Kamila Kotowska, Head of Marketing w cux.io.

Ebook e-commerce na 5

„E-commerce na 5. Dobre praktyki na stronach e-sklepów” to kompendium wiedzy o optymalizacji stron i pracy z doświadczeniami użytkowników e-commerce. Rozdziały, z których można czerpać wiedzę to: UX, UI i mapowanie ścieżki klienta, copywriting, SEO, SEM oraz analityka.

Publikację można pobrać za darmo ze strony: https://ebook.cux.io/5-sposobów-na-dobre-praktyki-na-stronach-ecommerce

Autor artykułu:Olga Gołaszewska

Content manager w firmie Mayko. Zajmuje się zarządzaniem treściami wszelkiego rodzaju.  Z wykształcenia filolog.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *