Analiza SEO konkurencji

Samodzielna analiza SEO konkurencji w e-commerce – najważniejsze elementy i narzędzia

Zastanawiasz się nad przejściem ze sprzedaży offline do online, a może działasz już w sieci od jakiegoś czasu? Z pewnością podjąłeś dotychczas wiele działań – ale jednego z nich absolutnie nie możesz zaniedbywać. Mowa oczywiście o obserwacji i analizie działań konkurencji w sieci. Nie możesz o tym zapomnieć z jednego, prostego powodu: konkurencja nigdy nie

więcej...
Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Instagram ma w sobie duży potencjał marketingowy, jeśli prowadzisz sklep internetowy. Jako że omawiana platforma jest oparta przede wszystkim o zdjęcia, świetnie sprawdzi się w bardziej „wizualnych” branżach jak odzież, wystrój wnętrz, kosmetyki itp. Jak zatem odpowiednio wypromować firmowe konto na Instagramie i zwiększyć dzięki niemu zyski? W tym artykule poznasz 5 przydatnych technik.

więcej...
7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim e-sklepie

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż online? Postaw na optymalizację konwersji, czyli działania, które mają ułatwić finalizację transakcji i zmniejszyć liczbę tzw. “porzuconych koszyków”, czyli wizyt w e-sklepie, które nie kończą się dokonaniem zakupu. Poznaj 7 działań, dzięki którym zwiększysz konwersje w swoim sklepie internetowym.

więcej...
7 najważniejszych KPI e-commerce managera

7 najważniejszych KPI e-commerce managera

Jak stwierdził jeden ze specjalistów od Google: Większość firm jest bogata pod względem danych, ale biedna, jeśli chodzi o informacje. Takie zjawisko może być szczególnie widoczne w e-commerce, gdzie zawsze obraca się dużą ilością danych. Które z nich zatem monitorować, aby wyciągnąć najbardziej przydatne wnioski?

więcej...
Google Moja Firma

Poradnik Google Moja Firma 2020 – optymalizacja wizytówki w Google Maps [AKTUALIZACJA]

Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące

więcej...