Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro wprowadziło sposób płatności Allegro Zapłać Później. Pozwala on kupującym dokonać zapłaty za zakupione produkty do 30 dni po ich zamówieniu. Nowa metoda została zaprojektowana we współpracy z fintechem PayPo. Allegro Zapłać Później – jak działa? Oto najważniejsze informacje odnośnie do nowej usługi: Termin zapłaty Odłożenie zapłaty do 30 dni po złożeniu zamówienia nie wiąże

więcej...
7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

7 porad, które pomogą Ci w generowaniu leadów sprzedażowych

Mawia się, że dobre produkty i usługi same z siebie znajdą klientów, jeśli odznaczają się wysoką jakością. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to często powtarzany mit – gdyby naprawdę tak było, to cały świat reklamy i marketingu nie byłby potrzebny. Rzeczywistość jest taka, że wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują efektywnych strategii pozyskiwania klientów. W tym artykule rozważymy

więcej...
Google Moja Firma

Poradnik Google Moja Firma 2019 – optymalizacja wizytówki w Google Maps

Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące

więcej...
Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Nowe badanie od UPS na temat trendów w e-commerce

Firma UPS opublikowała swoje badanie, w którym zwraca uwagę na zachodzące trendy w handlu elektronicznym, a w szczególności na kwestie budzące niepokój wśród kupujących w Internecie. Na czym polegało badanie? Globalne badanie UPS Pulse of the Online Shopper™ opisuje nawyki i preferencje konsumentów w zakresie od prepurchase do postdelivery. Zwraca także uwagę na to, jak

więcej...
9 powodów w jakie reklamy na Facebooku wspierają sprzedaż w e-commerce

Czy reklamy na Facebooku są przydatne w sprzedaży internetowej?

Prowadząc sklep internetowy, masz do wyboru mnóstwo opcji odnośnie do tego, jak będziesz zdobywał klientów. Poza takimi oczywistymi opcjami jak SEO warto także zdecydować się na aktywność w mediach społecznościowych. O ile nie działasz w branży B2B (w której to najbardziej przydatny jest LinkedIn), Facebook zwykle będzie Twoim najlepszym wyborem.

więcej...
Na czym polega omnichannel w e-commerce

Na czym polega omnichannel w e-commerce?

Lata temu decyzja zakupu danego produktu często była wynikiem zapoznania się z ulotką reklamową lub rekomendacją znajomego. Ostatecznym etapem było wybranie się do sklepu. Obecnie jednak liczba kanałów sprzedażowych, jak i sposobów odbioru/dostawy towarów znacznie się pomnożyła.

więcej...