Sklep internetowy w modelu SaaS Poznaj plusy i minusy

Sklep internetowy w modelu SaaS? Poznaj plusy i minusy

Wybór platformy na jakiej stworzymy sklep internetowy to duże wyzwanie. Pojawiają się coraz to nowe rozwiązania. Niektóre z nich sprawdzą się w większości przypadków, a inne są przeznaczone dla użytkowników z określonymi potrzebami. Jak w każdym biznesie jednym z większych problemów na samym starcie są koszty finansowe. Aby sprostać temu wyzwaniu powstały platformy sklepów internetowych

więcej...
Śledzenie w e-commerce to nie tylko sprzedaż

Śledzenie konwersji dla numeru telefonu i adresu email w Twoim e-commerce

Śledzenie konwersji w sklepie internetowym to nie tylko sprawdzanie ilości konwersji i wygenerowanej sprzedaży. Są branże, w których dominuje jeszcze sprzedaż poprzez email lub telefon. O ile śledzenie poprzez kliknięcie w linki telefonu lub maila jest proste, o tyle część klientów po prostu zaznacza numer telefonu lub adres email i przenosi go do swojego klienta

więcej...
Jak polskie firmy B2B sprzedają w Internecie

Raport: jak polskie firmy B2B sprzedają w Internecie?

B2B to ważny element gospodarki. Jednak w badaniach i analizach na rynku polskim często jest on nieco pomijany. Większość opracowań skupia się na kupujących i ich zachowaniach. Firma E-point opublikowała raport „B2B Buying Process in Poland: Challenges, Trends, Inspirations”. Jego celem jest przedstawienie tego, jak polskie firmy B2B:

więcej...
9 powodów dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

9 powodów dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

Prowadzenie bloga firmowego jest do pewnego stopnia oczywiste – jeżeli chcesz przyciągnąć organicznie klientów, to musisz publikować treści mogące ich zaciekawić. Jak jednak ma się sprawa w przypadku sklepu internetowego? Czy treści blogowe nie odciągną klientów od samych produktów? Czy generowanie ruchu za pomocą bloga jest konieczne/przydatne, jeżeli pozycje w Google zależą od optymalizacji oraz

więcej...
Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO

Dlaczego nie należy kierować się jedynie ceną przy wyborze firmy SEO?

Każdy, kto nieco interesuje się branżą SEO, wie, że często można spotkać niesamowite oferty typu „wysokie pozycje w Google za jedynie 50 zł/miesiąc”. Mnóstwo przedsiębiorców niestety powierza swój marketing w Internecie firmom, których jedyną siłą przetargową jest niska cena. Może się wydawać, że zyskują całkiem niezły „deal”, jednak nieraz nie spodziewają się, co może ich

więcej...
Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL

Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL?

Pod koniec grudnia 2018 roku na Google Webmaster Help rozgorzała pewna dyskusja. Otóż jeden z webmasterów zgłosił, że jedna z jego witryn straciła z indeksu setki stron w ciągu jednego tygodnia. Zauważył też, że Google skojarzyło jedno URL z kompletnie niepowiązanym kanonicznym URL, co według niego miało być przyczyną problemu.

więcej...
Darmowa wycena