Największe wzrostyspadki SEO - STYCZEŃ 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – STYCZEŃ 2019

Czy rok 2019 w branży SEO będzie równie ciekawy jak ubiegły? Czy Google szykuje dla nas jakieś większe aktualizacje algorytmu? Mądrzejsi o odpowiedzi na te pytania będziemy za kilka miesięcy, a tymczasem zapraszamy na pierwszą analizę serpów Google w 2019 roku!

więcej...
5 popularnych mitów na temat SEO

5 popularnych mitów na temat SEO

Świat SEO nieustannie się zmienia. Algorytmy Google funkcjonują coraz lepiej i to, co działało kiedyś, dzisiaj już niekoniecznie ma znaczenie przy pozycjonowaniu. Jako że zmiany zachodzą tak często, nietrudno o to, aby niektóre informacje stały się przestarzałe. Co gorsza – mimo ich dezaktualizacji wiele z nich dalej jest przytaczanych jako fakty i traktuje się je

więcej...
Google+ zostanie oficjalnie zamknięte 2 kwietnia

Google+ zostanie oficjalnie zamknięte 2 kwietnia

Google+ zostało wprowadzone na rynek 28 czerwca 2011 roku. Było odpowiedzią Google na rosnącą popularność sieci społecznościowych oraz pretendowało do zostania konkurentem dla Facebooka, Twittera oraz innych większych sieci. Niestety pomimo ogromnych nakładów pracy, jaką Google włożyło w rozwój swojego projektu, nie dał on rady nabrać rozpędu i zyskać odpowiedniej popularności.

więcej...
Święto branży SEM w Krakowie po raz jedenasty

Święto branży SEM w Krakowie po raz jedenasty

Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO - grudzień 2018

Największe wzrosty/spadki SEO – GRUDZIEŃ 2018

Rok 2018 był ciekawym rokiem w branży SEO. Na przestrzeni całego roku mieliśmy co najmniej kilka większych update’ów (np. Google Speed Update czy Core Update), które miały znaczący wpływ na widoczność serwisów w wynikach Google. Czy ostatni miesiąc roku przyniósł nam znaczące ruchy w serpach? Zapraszam do analizy wzrostów i spadków SEO w grudniu.

więcej...
Google doradza w kwestii budowania stron AMP

Google doradza w kwestii budowania stron AMP

John Mueller przedstawił ostatnio kilka porad na temat tego, na co zwrócić uwagę, tworząc strony typu AMP. Sama dyskusja miała miejsce na forum Reddit. Właściciel strony spytał się, czy warto mieć stronę wyłącznie typu AMP, czy też dodać zwykłą wersję desktopową. Zastanawiał się, czy zapewni to dodatkowe korzyści.

więcej...
Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL

Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL?

Pod koniec grudnia 2018 roku na Google Webmaster Help rozgorzała pewna dyskusja. Otóż jeden z webmasterów zgłosił, że jedna z jego witryn straciła z indeksu setki stron w ciągu jednego tygodnia. Zauważył też, że Google skojarzyło jedno URL z kompletnie niepowiązanym kanonicznym URL, co według niego miało być przyczyną problemu.

więcej...
Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało e-book liczący sobie 108 stron. Zawarto w nim mnóstwo porad odnośnie do tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych – wszystko poparte dokładnymi testami A/B oraz ciekawymi case studies. Znajdziemy tutaj mnóstwo odnośników do innych przydatnych źródeł informacji. Każda strona tego darmowego e-booka jest na wagę złota.

więcej...
Darmowa wycena