5 porad jak tworzyć evergreen content

5 porad jak tworzyć evergreen content

Czy chcesz mieć na swoim blogu wpis, który opublikujesz raz, a będzie zyskiwał dla Ciebie znaczący ruch przez kilka następnych lat? Domyślam się, że tak – dlatego musisz wiedzieć się, czym jest evergreen content oraz jak go tworzyć.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #29

W tej prasówce krótka wzmianka o Allegro, a reszta w zasadzie tylko o Google 😊 A co zatem w tej prasówce? Rośnie popularność Allegro Lokalnie Allegro Lokalnie to serwis, który został uruchomiony w sierpniu 2019 roku. Stworzono go z myślą o osobach, które okazjonalnie sprzedają zwykle używane towary. Platforma stara się wyróżnić przede wszystkim wygodnymi

więcej...
Analiza SEO konkurencji

Samodzielna analiza SEO konkurencji w e-commerce – najważniejsze elementy i narzędzia

Zastanawiasz się nad przejściem ze sprzedaży offline do online, a może działasz już w sieci od jakiegoś czasu? Z pewnością podjąłeś dotychczas wiele działań – ale jednego z nich absolutnie nie możesz zaniedbywać. Mowa oczywiście o obserwacji i analizie działań konkurencji w sieci. Nie możesz o tym zapomnieć z jednego, prostego powodu: konkurencja nigdy nie

więcej...
Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Pozycjonowanie konta na Instagramie – 5 przydatnych technik

Instagram ma w sobie duży potencjał marketingowy, jeśli prowadzisz sklep internetowy. Jako że omawiana platforma jest oparta przede wszystkim o zdjęcia, świetnie sprawdzi się w bardziej „wizualnych” branżach jak odzież, wystrój wnętrz, kosmetyki itp. Jak zatem odpowiednio wypromować firmowe konto na Instagramie i zwiększyć dzięki niemu zyski? W tym artykule poznasz 5 przydatnych technik.

więcej...