Rich snippets: zwiększanie CTR w sklepie internetowym

Rich snippets, czyli rozszerzone opisy stron internetowych, to nic innego jak dodatkowe treści, dzięki którym klienci mogą otrzymać więcej informacji już na samym etapie wyszukiwania. Warto więc zadbać, aby nasz e-commerce posiadał te znaczniki poprawnie i w pełnym wymiarze skonfigurowane. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak poprawnie wykorzystywać Rich Snippets w swoim ecommerce.

więcej...

Prasówka SEO/e-commerce 03.2020 #2

Kolejny tydzień, a więc i czas na kolejną prasówkę SEO/e-commerce. Koronawirus dalej wywiera coraz większy wpływ na rynek handlu internetowego, jak i marketingu w sieci. Z kolei Google wprowadza kolejne usprawnienia do swoich usług.

więcej...

5 rzeczy, o których warto pamiętać w trakcie współpracy z agencją SEO

Pozycjonowanie stron to szereg działań zarówno po Twojej stronie, jak i po stronie wynajętej przez Ciebie agencji. Niektóre nieprzemyślane działania, wykonywane w obrębie strony przez jej właściciela, mogą doprowadzić do całkowitego zaprzepaszczenia dotychczasowych efektów i potrzeby zbudowania zupełnie nowej strategii, aby odzyskać utracony ruch. W artykule wyjaśniamy kwestie, które nie są wcale tak oczywiste i

więcej...

Prasówka SEO/e-commerce 03.2020 #1

Od dzisiaj w marketingwsieci.pl zaczynamy nowy cykl prasówek SEO/e-commerce. Wcześniej szerzej opisywaliśmy pojedynczo wybrane wydarzenia. W tym formacie z kolei w jednym wpisie będziemy przedstawiać znacznie więcej wiadomości, odsyłając jednocześnie Czytelników do źródeł, jeśli chcą zapoznać się ze szczegółami.

więcej...

Czy Amazon rozpocznie działalność w Polsce?

Obecnie Polacy mogą kupować na Amazonie, ale muszą w tym celu wykorzystywać niemiecką wersję w języku polskim. Na sprzedaż negatywnie wpływają także różnice w VAT (Polska – 23%, Niemcy – 19%). Okazuje się jednak, że istnieją realne szanse na to, że Amazon chce w całości rozpocząć swoją działalność w Polsce.

więcej...
Porady od Google na temat danych strukturalnych

Porady od Google na temat danych strukturalnych

W 2011 roku uruchomiono projekt Schema.org, który tworzy uniwersalny język kodowania dla fragmentów rozszerzonych. Dzięki tej inicjatywie umieszczanie na stronie danych strukturalnych różnego rodzaju jest bardziej ujednolicone. Z drugiej strony tylko mała część typów danych strukturalnych znajdujących się na Schema.org jest wymienionych w dokumentacjach pomocy dla programistów. Temat ten został poruszony na jednym z ostatnich

więcej...

Google Moja Firma – wszystko, co powinieneś wiedzieć o tym narzędziu

Aby zdobyć klientów przez Internet, musisz dbać o dobrą widoczność w sieci. Kluczem do sukcesu nie jest jedynie to, aby w ogóle zaistnieć w Google, ale by zdobyć stałą pozycję. W tym celu bardzo przydatne okazują się wszelkie serwisy, usługi i narzędzia, które pozwalają na stworzenie profilu przedsiębiorstwa dostarczającego o nim podstawowych informacji.

więcej...
Aktualizacja Google dotycząca wyróżnionych fragmentów z odpowiedzią – badanie wskazuje na zmiany, jakie miały miejsce

Aktualizacja Google dotycząca wyróżnionych fragmentów z odpowiedzią

22 stycznia Google wprowadziło ważną aktualizację. Otóż strony internetowe, które to pojawiały się w wyróżnionych fragmentach z odpowiedzią (featured snippets), nie będą zamieszczane po raz drugi w organicznych wynikach wyszukiwania (rzadko może jednak do tego dojść). Czy efekty wynikłe z wprowadzenia tej aktualizacji są już widoczne? Co jeszcze ważniejsze, czy owa zmiana w dużym stopniu

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – STYCZEŃ 2020

Największe wzrosty/spadki SEO – STYCZEŃ 2020

Początek nowego roku w branży SEO, to przede wszystkim duży update w algorytmie Google – przeczytasz o nim więcej tutaj https://marketingwsieci.pl/w-styczniu-google-wprowadzilo-wazny-core-update/. Sporo on namieszał w serpach Google, a wszystko wskazuje na to, że cały luty będzie równie ciekawy 🙂 Jak więc wyglądał pierwszy miesiąc 2020 roku w wynikach Google? Zapraszam do naszej analizy.

więcej...