Google Analytics w Google Ads - Pierwsze kroki

Google Analytics w Google Ads – Pierwsze kroki

Google Analytics to potężne narzędzie wykorzystywane przez firmy do ulepszania strategii marketingowych i rozwoju biznesu. Prawidłowo wykorzystane zapewni nam między innymi wgląd w to, kto odwiedza naszą witrynę, jak się tam dostał i na jakich podstronach spędza najwięcej czasu. Jeśli jesteś początkującym marketerem i zaczynasz swoją przygodę z Google Ads, w poniższym artykule znajdziesz zestawienie

więcej...
Podsumowanie branży SEO w 2019 roku

Podsumowanie roku 2019 w Google i całej branży E-commerce. Poznaj najważniejsze aktualizacje i trendy kończącego się roku!

Ani się obejrzeć, a rok 2019 już zbliża się do końca. W branży SEO przez ten czas jak zwykle widzieliśmy kolejne aktualizacje od Google, które za każdym razem wzbudzały mniejsze lub większe emocje. Oprócz tego pojawiło się wiele badań i raportów, które wyjawiły ciekawe informacje na temat zachowań konsumentów w Internecie czy rozwoju pewnych praktyk.

więcej...
7 mitów na temat e-commerce, w które powinieneś przestać wierzyć

7 mitów na temat e-commerce, w które powinieneś przestać wierzyć

E-commerce funkcjonuje już wiele lat. Uznaje się, że pierwsza transakcja internetowa miała miejsce 12 sierpnia 1994 roku. Dan Kohn utworzył stronę internetową, na której sprzedał wtedy swojemu przyjacielowi album Stinga „Ten Summoner’s Tales”. Od tego czasu branża bardzo się rozwinęła. Powstało wiele analiz, badań oraz opinii na temat poszczególnych strategii i technologii.

więcej...
Case study wzrosty i spadki codziennością SEOwca. W MAYKO szukamy rozwiązań, a nie problemów!

Case study – sezonowość asortymentu a SEO, czyli jak udało się nam z tym zmierzyć!

Pozycjonowanie tego sklepu internetowego z branży ogrodniczej to historia pełna emocji tych złych i tych dobrych. Projekt w pierwszym odczuciu wydawał się bardzo obiecujący i „bezproblemowy”: obiecujący – potencjał sklepu jest bardzo duży, ale gdy robiliśmy audyt i rozpoczynaliśmy SEO nie był wykorzystany (i tutaj zadanie dla nas, aby dobrze go pokierować), „bezproblemowy” – audyt

więcej...
W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W dniach od 7 do 8 listopada 2019 wśród wielu SEO-wców oraz webmasterów rozpoczęły się dyskusje na temat tego, czy nie miała miejsce większa aktualizacja od Google. Zmiany w widoczności w największym stopniu dotknęły małe i średnie strony tworzone w celu realizowania marketingu afiliacyjnego, zwłaszcza z branż dotyczących podróży, jedzenia oraz zdrowia.

więcej...