Zrozumieć outsourcing w branży IT – kiedy Software House jest odpowiedzią na potrzeby biznesowe?

Zrozumieć outsourcing w branży IT – kiedy Software House jest odpowiedzią na potrzeby biznesowe?

Outsourcing usług IT stał się istotną strategią dla wielu firm na całym świecie. W dobie szybko rozwijających się technologii i ciągłej potrzeby innowacji wiele organizacji zwraca się ku Software House’om jako rozwiązaniu swoich potrzeb biznesowych. W poniższym artykule przyjrzymy się zaletom i wyzwaniom outsourcingu IT oraz analizie, kiedy i dlaczego firmy powinny rozważyć takie rozwiązanie.

więcej...

5 prostych sposobów na poprawę konwersji w e-commerce na przykładzie porzuconych koszyków

Każdego dnia ¾ koszyków na całym świecie zostaje porzuconych przez klientów sklepów internetowych. Powody są bardzo różne i warto jest mieć świadomość, co przyczynia się do tak częstego rezygnowania z zakupów. Według badań Baymard Institute z kwietnia 2021 już ponad 69,80% klientów porzuca proces zakupowy. Obserwując wyniki badań na przestrzeni lat zauważymy, że z roku na

więcej...

3 sposoby na zidentyfikowanie luki w contencie

Jeśli pozyskujesz klientów za pomocą content marketingu, często możesz zastanawiać się nad tym, jakie treści publikować. Jak więc to ustalić? Co nawet ważniejsze – jak mieć pewność, że nie pomijasz tematów, które mogą przynieść najlepsze rezultaty? Aby zaradzić temu problemowi, powinieneś regularnie przeprowadzać analizę luk w contencie (content gaps). W tym artykule dowiesz się, jak

więcej...

Przekierowania SEO w pigułce

Jeśli szukasz informacji o przekierowaniach SEO – jesteś w dobrym miejscu. W naszym poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji na ten temat 🙂 Kiedy stosuje się przekierowania? Które przekierowania są najpopularniejsze? Jak prawidłowo tworzyć reguły .htaccess? Zaczynamy!

więcej...

Rich snippets: zwiększanie CTR w sklepie internetowym

Rich snippets, czyli rozszerzone opisy stron internetowych, to nic innego jak dodatkowe treści, dzięki którym klienci mogą otrzymać więcej informacji już na samym etapie wyszukiwania. Warto więc zadbać, aby nasz e-commerce posiadał te znaczniki poprawnie i w pełnym wymiarze skonfigurowane. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak poprawnie wykorzystywać Rich Snippets w swoim ecommerce.

więcej...
Alerty niestandardowe w Google Analytics - poznaj 14 przykladow konfiguracji

Alerty niestandardowe w Google Analytics – poznaj 14 przykładów konfiguracji

Głównym celem alertów niestandardowych w Google Analytics jest automatyczne monitorowanie niekorzystnych zachowań w Twoim sklepie czy serwisie. Alerty w sposób automatyczny informują o zdarzeniach, które sam w określony sposób możesz skonfigurować. Nie ma znaczenia czy jesteś osobą prowadzącą swój biznes internetowy czy agencją SEO/SEM, te alerty są dla Ciebie – dzięki nim jesteś w stanie

więcej...
Google Tag Manager - szybko, prosto i skutecznie

Google Tag Manager – szybko, prosto i skutecznie

Pewnie nie raz chciałeś umieścić kod JavaScript w swoim sklepie, blogu czy portalu. Kiedy czas reakcji programisty pozostawia wiele do życzenia to znaczy, że ten artykuł jest dla Ciebie. Czym właściwie jest Google Tag Manager (GTM)? Aplikacja została stworzona przez Google dla ludzi takich jak Ty, chcących szybko, tanio wdrożyć kody lub inne tagi na

więcej...
Optymalizacja Magento - 10 popularnych błędów SEO

Optymalizacja Magento – 10 popularnych błędów SEO

Artykuł jest skierowany do osób pracujących przy platformie Magento jak i dla tych, którzy dopiero to planują. W ostatnim czasie została wypuszczona nowa wersja platformy oznaczona numer 2.0 która różni się całkowicie od swoich poprzednich wersji. Nie będzie nadużyciem jeżeli napiszę że jest to zupełnie nowy system. Niniejszy artykuł dotyczy Magento z rodziny 1.X z

więcej...

Optymalizacja stron www pod PageSpeed Google

Nie od dziś wiadomo, że czas ładowania się strony internetowej jest niezwykle ważny dla Twojego e-biznesu. Czy wiesz, że badania wykazały, że nawet różnica 250ms w czasie ładowania pomiędzy stroną Twoją, a konkurencji, może spowodować, że potencjalny nabywca wybierze szybszą witrynę? Czas temu zaradzić!

więcej...