Alerty niestandardowe w Google Analytics - poznaj 14 przykladow konfiguracji

Alerty niestandardowe w Google Analytics – poznaj 14 przykładów konfiguracji

Głównym celem alertów niestandardowych w Google Analytics jest automatyczne monitorowanie niekorzystnych zachowań w Twoim sklepie czy serwisie. Alerty w sposób automatyczny informują o zdarzeniach, które sam w określony sposób możesz skonfigurować. Nie ma znaczenia czy jesteś osobą prowadzącą swój biznes internetowy czy agencją SEO/SEM, te alerty są dla Ciebie – dzięki nim jesteś w stanie

więcej...
Przekierowania SEO w pigułce. Jak zrobić przekierowanie 301, 302, 303

Przekierowania SEO w pigułce

Czym właściwie jest przekierowanie? Jest to mechanizm wymuszający przeniesienie użytkownika ze strony obecnej na docelowy lub tymczasowy adres. Istnieją różne typy przekierowań i mogą one pozytywnie, ale też i negatywnie wpłynąć na przemieszczanie się Googlebot’a w obrębie naszego serwisu. Rodzaje przekierowań Przekierowanie 301 Najczęściej wykorzystywane przekierowanie. Stałe przekierowanie określające iż adres przekierowywany nie będzie już

więcej...
Google Tag Manager - szybko, prosto i skutecznie

Google Tag Manager – szybko, prosto i skutecznie

Pewnie nie raz chciałeś umieścić kod JavaScript w swoim sklepie, blogu czy portalu. Kiedy czas reakcji programisty pozostawia wiele do życzenia to znaczy, że ten artykuł jest dla Ciebie. Czym właściwie jest Google Tag Manager (GTM)? Aplikacja została stworzona przez Google dla ludzi takich jak Ty, chcących szybko, tanio wdrożyć kody lub inne tagi na

więcej...
Optymalizacja Magento - 10 popularnych błędów SEO

Optymalizacja Magento – 10 popularnych błędów SEO

Artykuł jest skierowany do osób pracujących przy platformie Magento jak i dla tych, którzy dopiero to planują. W ostatnim czasie została wypuszczona nowa wersja platformy oznaczona numer 2.0 która różni się całkowicie od swoich poprzednich wersji. Nie będzie nadużyciem jeżeli napiszę że jest to zupełnie nowy system. Niniejszy artykuł dotyczy Magento z rodziny 1.X z

więcej...

Optymalizacja stron www pod PageSpeed Google

Nie od dziś wiadomo, że czas ładowania się strony internetowej jest niezwykle ważny dla Twojego e-biznesu. Czy wiesz, że badania wykazały, że nawet różnica 250ms w czasie ładowania pomiędzy stroną Twoją, a konkurencji, może spowodować, że potencjalny nabywca wybierze szybszą witrynę? Czas temu zaradzić!

więcej...