Case study wzrosty i spadki codziennością SEOwca. W MAYKO szukamy rozwiązań, a nie problemów!

Case study – sezonowość asortymentu a SEO, czyli jak udało się nam z tym zmierzyć!

Pozycjonowanie tego sklepu internetowego z branży ogrodniczej to historia pełna emocji tych złych i tych dobrych. Projekt w pierwszym odczuciu wydawał się bardzo obiecujący i „bezproblemowy”: obiecujący – potencjał sklepu jest bardzo duży, ale gdy robiliśmy audyt i rozpoczynaliśmy SEO nie był wykorzystany (i tutaj zadanie dla nas, aby dobrze go pokierować), „bezproblemowy” – audyt

więcej...
W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W dniach od 7 do 8 listopada 2019 wśród wielu SEO-wców oraz webmasterów rozpoczęły się dyskusje na temat tego, czy nie miała miejsce większa aktualizacja od Google. Zmiany w widoczności w największym stopniu dotknęły małe i średnie strony tworzone w celu realizowania marketingu afiliacyjnego, zwłaszcza z branż dotyczących podróży, jedzenia oraz zdrowia.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Październikowa analiza wyników Google gotowa. W tej edycji dodaliśmy do analizy ponad 100 nowych domen sklepów internetowych! Nastąpiły również drobne zmiany związane z kategoriami – niektóre z nich mają nowe nazewnictwo, a co za tym idzie, część domen została przydzielona do nowych kategorii. Zapraszam do lektury.

więcej...
Największe wzrostyspadki SEO – WRZESIEŃ 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – WRZESIEŃ 2019

We wrześniu sporo się działo 🔥 Po pierwsze, informacja że po prawie 15 latach Google wprowadza 2 nowe atrybuty linków, po drugie, wdrożenie aktualizacji algorytmu „September 2019 Core Update”. Przyznajcie, dawno tak ciekawie nie było 🙂 Tymczasem, nasza comiesięczna analiza wyników Google gotowa. Zobaczmy które serwisy zanotowały wzrosty, a które spadki SEO we wrześniu.

więcej...
Przygotowanie do pozycjonowania – zobacz krok po kroku od czego zaczynamy współpracę

Przygotowanie do pozycjonowania – zobacz krok po kroku od czego zaczynamy współpracę!

Załóżmy, że zdecydowałeś się powierzyć nam przyszłość swojej strony. Po podpisaniu umowy bardzo często pojawia się pytanie: „co dalej”? Czy teraz już tylko musisz opłacać abonament i czekać na efekty? Pozycjonowanie to przede wszystkim współpraca między klientem a agencją SEO. Na początkowym etapie jest ona szczególnie wzmożona. Jakie kroki powinieneś podjąć zanim rozpoczniemy właściwy proces

więcej...
Jak odświeżać treści na stronie i zyskać większy ruch?

Jak odświeżać treści na stronie i zyskać większy ruch?

O tym, że Google promuje wysokiej jakości treści chyba nie trzeba nikomu przypominać. A im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większy ruch na naszej stronie. Nie dodając nowych treści tracimy nowych użytkowników. Jednak co zrobić, gdy pomysłów na nowe teksty brak? W takiej sytuacji warto odświeżyć te treści, które już zostały opublikowane. Przyniesie to nie

więcej...
Rzetelny raport z kampanii SEO - Co powinien zawierać - Zobacz przykładowy raport SEO firmy MAYKO

Rzetelny raport z kampanii SEO? Co powinien zawierać? Zobacz przykładowy raport SEO firmy MAYKO!

Każda profesjonalna i poważna agencja SEO przygotowuje klientom raporty ze swoich działań SEO – tak przynajmniej powinno być w teorii. Jakie podstawowe informacje i dane powinien on zawierać? Jak interpretować tego typu dane, a co za tym idzie, jak weryfikować działania agencji SEO? W artykule postaram się odpowiedzieć na te zasadnicze pytania oraz… pokażę jak

więcej...
Google wprowadza nowe atrybuty linków

Google wprowadza nowe atrybuty linków

W 2005 roku Google wprowadził atrybut “nofollow”, którym oznaczane są linki sponsorowane, komentarze na forach czy blogach. Powstał, by walczyć ze spamem. Teraz, po prawie 15 latach nadchodzi nowe! Google wprowadza 2 nowe atrybuty!

więcej...
Google Moja Firma

Poradnik Google Moja Firma 2019 – optymalizacja wizytówki w Google Maps

Wizytówka w Google Moja Firma jest jedną z największych szans na bezpłatne zwiększenie widoczności Twojego biznesu w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i świetnym uzupełnieniem pozycjonowania stron internetowych. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców traktuje ten element po macoszemu, przez co tracą oni naprawdę spory potencjał na zdobycie nowych klientów. W poniższym poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące

więcej...