Jak SSL wpływa na SEO?

SSL to obecnie podstawa, jeśli chodzi o tworzenie bezpiecznej strony internetowej. Jak jednak korzystanie z takiego certyfikatu wpływa na SEO? Tego dowiesz się w tym artykule.

więcej...

3 mity na temat duplikacji treści

Duplikacja treści to często przewijający się termin w kontekście SEO. Jednocześnie wokół tej kwestii narosło sporo mitów, które zaburzają to, jak należy zapatrywać się na tę kwestię. W tym artykule się z nimi rozprawimy.

więcej...

Jak uniknąć błędów SEO w e-commerce?

Prowadzenie ecommerce to trudna sztuka, która wymaga posiadania wiedzy z wielu obszarów – w tym przede wszystkim wiedzy o marketingu internetowym. Warto też wiedzieć, co potencjalnie może pójść nie tak, by w razie kłopotów móc stosunkowo szybko zareagować. Choć wychodzimy z założenia, że lepiej uczyć się cudzych błędach niż swoich, to zdajemy sobie sprawę z

więcej...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach. Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod

więcej...
Czym jest DeepRank

Czym jest DeepRank?

Wyszukiwarka Google stale się rozwija. Aby była w stanie udzielać jak najlepszych odpowiedzi na zróżnicowane pytania, musi potrafić zrozumieć różne niuanse językowe oraz kontekst. Z tego powodu jej twórcy ulepszają ją o coraz to nowsze technologie.

więcej...
Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Rok 2020 za nami i już na dobre jesteśmy w 2021 roku. Czas zatem nieco podsumować to, co się działo przez ten czas. W tym artykule przedstawiam najciekawsze newsy zebrane w naszej serii wiadomości i prasówek (znajdziesz je tutaj) wraz z podsumowaniem i wnioskami. Oczywiście punktem wspólnym wielu tematów będzie COVID-19, który w znaczący sposób

więcej...
Co się dzieje, gdy staniesz się ofiarą ataku SEO

Czym jest atak SEO i jak może wyglądać?

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, zapewne masz do czynienia z konkurencją. Rywalizowanie między sobą ceną, lepszymi usługami itd. to codzienność, jednak niektórzy są gotowi posunąć się do nielegalnych działań. Jednym z nich może być atak SEO (proceder znany także jako negatywne SEO).

więcej...
5 porad jak tworzyć evergreen content

5 porad jak tworzyć evergreen content

Czy chcesz mieć na swoim blogu wpis, który opublikujesz raz, a będzie zyskiwał dla Ciebie znaczący ruch przez kilka następnych lat? Domyślam się, że tak – dlatego musisz wiedzieć się, czym jest evergreen content oraz jak go tworzyć.

więcej...