Jak odpowiednie treści wpływają na pozycjonowanie stron?

Jak odpowiednie treści wpływają na pozycjonowanie stron?

Widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google zależy od wielu czynników. Część uwagi należy poświęcić technicznym aspektom, skupiając się na kodzie źródłowym czy też właściwościach domeny. Nie do przecenienia są też odpowiednie linki. Absolutnie fundamentalną rolę odgrywają jednak treści. Dowiedz się, jak mogą one wpłynąć na pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie stron a bieżąca zawartość Gdy rozpoczyna się kampania

więcej...
dlaczego warto prowadzić działania seo w niemczech

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej działalności na rynek niemiecki. Niemcy – jako jeden z najważniejszych partnerów gospodarczych Polski – okazują się być kierunkiem atrakcyjnym nie tylko pod kątem możliwości nabywczych tamtejszych klientów, ale również ze względu

więcej...

Optymalizacja tekstu pod kątem SEO

Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby trzymać się ściśle określonego zagęszczenia słów kluczowych na stronie. W tej chwili najważniejszy jest użytkownik i to, aby treści publikowane w serwisie były merytoryczne i prezentowały wysoką jakość. Optymalizacja tekstu pod kątem SEO Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby

więcej...

3 mity na temat duplikacji treści

Duplikacja treści to często przewijający się termin w kontekście SEO. Jednocześnie wokół tej kwestii narosło sporo mitów, które zaburzają to, jak należy zapatrywać się na tę kwestię. W tym artykule się z nimi rozprawimy.

więcej...

Jak SSL wpływa na SEO?

SSL to obecnie podstawa, jeśli chodzi o tworzenie bezpiecznej strony internetowej. Jak jednak korzystanie z takiego certyfikatu wpływa na SEO? Tego dowiesz się w tym artykule.

więcej...

Jak uniknąć błędów SEO w e-commerce?

Prowadzenie ecommerce to trudna sztuka, która wymaga posiadania wiedzy z wielu obszarów – w tym przede wszystkim wiedzy o marketingu internetowym. Warto też wiedzieć, co potencjalnie może pójść nie tak, by w razie kłopotów móc stosunkowo szybko zareagować. Choć wychodzimy z założenia, że lepiej uczyć się cudzych błędach niż swoich, to zdajemy sobie sprawę z

więcej...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opisy produktów mogą spędzać sen z powiek niejednemu copywriterowi, ale i właścicielowi sklepu internetowego. A nawet jeśli śpisz spokojnie, to musisz mieć świadomość, tego, jak istotną rolę w procesie zakupowym pełnią te podstawowe informacje o oferowanych produktach. Traktowanie opisów po macoszemu, a co gorsze zignorowanie samego procesu ich tworzenia może przynieść opłakane skutki – pod

więcej...
Czym jest DeepRank

Czym jest DeepRank?

Wyszukiwarka Google stale się rozwija. Aby była w stanie udzielać jak najlepszych odpowiedzi na zróżnicowane pytania, musi potrafić zrozumieć różne niuanse językowe oraz kontekst. Z tego powodu jej twórcy ulepszają ją o coraz to nowsze technologie.

więcej...
Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Podsumowanie SEO i e-commerce w 2020 roku

Rok 2020 za nami i już na dobre jesteśmy w 2021 roku. Czas zatem nieco podsumować to, co się działo przez ten czas. W tym artykule przedstawiam najciekawsze newsy zebrane w naszej serii wiadomości i prasówek (znajdziesz je tutaj) wraz z podsumowaniem i wnioskami. Oczywiście punktem wspólnym wielu tematów będzie COVID-19, który w znaczący sposób

więcej...