W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W listopadzie zapewne miała miejsce aktualizacja Google, która wprowadziła sporo zamieszania

W dniach od 7 do 8 listopada 2019 wśród wielu SEO-wców oraz webmasterów rozpoczęły się dyskusje na temat tego, czy nie miała miejsce większa aktualizacja od Google. Zmiany w widoczności w największym stopniu dotknęły małe i średnie strony tworzone w celu realizowania marketingu afiliacyjnego, zwłaszcza z branż dotyczących podróży, jedzenia oraz zdrowia.

więcej...
Poczta Polska chce zangażować się w obsługę e-commerce

Poczta Polska chce zaangażować się w obsługę e-commerce

Jak podaje Statista Digital Market Outlook, Polska zajmuje 13 miejsce, jeśli chodzi o najszybciej rozwijające się rynki handlu internetowego. Większość transakcji e-commerce generuje także konieczność zrealizowania wysyłki produktu, co prowadzi do większego zapotrzebowania na usługi kurierskie. Widząc takie trendy, Poczta Polska chce przestawić się na obsługę e-commerce.

więcej...
Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w e-grocery. Sieć popularnych sklepów poszerza zasięg zakupycodzienne.carrefour.pl oraz uruchamia dostawę produktów kurierem. Jak, co, kiedy i gdzie? Już wcześniej na początku tego roku Carrefour otworzył e-sklepy w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Teraz podejmuje kolejne kroki w ekspansji na Śląsk, która będzie dotyczyć mieszkańców Siemianowic Śląskich, Czeladzi, Chorzowa oraz Sosnowca. Asortyment obejmuje ponad

więcej...
Nowe badanie ujawnia ciekawe szczegóły na temat zachowań kupujących online podczas Black Friday

Nowe badanie ujawnia ciekawe zachowania podczas Black Friday

Sprzedawcy internetowi muszą sprostać wysokim wymaganiom klientów, jeśli chcą zyskać na jednym z najgorętszych okresów sprzedażowych w roku. W przeciwnym wypadku potencjalni kupujący szybko przejdą do konkurencji. Jest to jeden z wniosków, jaki znajdziemy w raporcie opublikowanym przez Quantum Metric pod tytułem Unpacking Black Friday: Pairing consumer expectations with past behavior.

więcej...
Google wprowadza funkcję „kluczowe momenty w video”

Google wprowadza funkcję „kluczowe momenty w video”

Google często przedstawia w wynikach wyszukiwania video z YouTube. To w sumie nic dziwnego, gdyż wiele materiałów zamieszczanych na tej platformie odznacza się wysoką jakością. Niedawno jednak została wprowadzona nowa funkcja, która pozwoli dokładniej określić zawartość materiału, widząc go jeszcze w SERP-ach.

więcej...
Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro pozwala zapłacić za zakupy 30 dni później

Allegro wprowadziło sposób płatności Allegro Zapłać Później. Pozwala on kupującym dokonać zapłaty za zakupione produkty do 30 dni po ich zamówieniu. Nowa metoda została zaprojektowana we współpracy z fintechem PayPo. Allegro Zapłać Później – jak działa? Oto najważniejsze informacje odnośnie do nowej usługi: Termin zapłaty Odłożenie zapłaty do 30 dni po złożeniu zamówienia nie wiąże

więcej...
Google promuje oryginalne źródła informacji

Google stawia na oryginalne źródła informacji

Fake newsy od dłuższego czasu zalewają Internet, dlatego najwięksi gracze na rynku postanowili wypowiedzieć im wojnę i zrobić wszystko, by zminimalizować to zjawisko. W 2018 roku Google zapowiedział, że przeznaczy kilkaset mln dolarów na samą walkę z fake newsami w sieci. Teraz gigant z Mountain View robi kolejny krok – zmienia algorytm wyszukiwarki, by zwiększyć

więcej...