Google+ zostanie oficjalnie zamknięte 2 kwietnia

Google+ zostanie oficjalnie zamknięte 2 kwietnia

Google+ zostało wprowadzone na rynek 28 czerwca 2011 roku. Było odpowiedzią Google na rosnącą popularność sieci społecznościowych oraz pretendowało do zostania konkurentem dla Facebooka, Twittera oraz innych większych sieci. Niestety pomimo ogromnych nakładów pracy, jaką Google włożyło w rozwój swojego projektu, nie dał on rady nabrać rozpędu i zyskać odpowiedniej popularności.

więcej...
Święto branży SEM w Krakowie po raz jedenasty

Święto branży SEM w Krakowie po raz jedenasty

Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.

więcej...
Google doradza w kwestii budowania stron AMP

Google doradza w kwestii budowania stron AMP

John Mueller przedstawił ostatnio kilka porad na temat tego, na co zwrócić uwagę, tworząc strony typu AMP. Sama dyskusja miała miejsce na forum Reddit. Właściciel strony spytał się, czy warto mieć stronę wyłącznie typu AMP, czy też dodać zwykłą wersję desktopową. Zastanawiał się, czy zapewni to dodatkowe korzyści.

więcej...
Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL

Czy Google błędnie ocenia kanoniczne URL?

Pod koniec grudnia 2018 roku na Google Webmaster Help rozgorzała pewna dyskusja. Otóż jeden z webmasterów zgłosił, że jedna z jego witryn straciła z indeksu setki stron w ciągu jednego tygodnia. Zauważył też, że Google skojarzyło jedno URL z kompletnie niepowiązanym kanonicznym URL, co według niego miało być przyczyną problemu.

więcej...
Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce

Google opublikowało e-book liczący sobie 108 stron. Zawarto w nim mnóstwo porad odnośnie do tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych – wszystko poparte dokładnymi testami A/B oraz ciekawymi case studies. Znajdziemy tutaj mnóstwo odnośników do innych przydatnych źródeł informacji. Każda strona tego darmowego e-booka jest na wagę złota.

więcej...
Badanie zdaje się wskazywać, że Google analizuje nasze działania nawet po wylogo

Google analizuje nasze działania nawet po wylogowaniu z konta?

Każdy wie, że Google przechowuje i przetwarza mnóstwo danych jego użytkowników. Przykładem mogą być spersonalizowane wyniki wyszukiwania oparte o różne czynniki oraz zachowania użytkowników wyszukiwarki. Ostatnio przeprowadzony przez DuckDuckGo test zwrócił uwagę, że wyniki wyszukiwania nawet w trybie incognito dalej w pewien sposób są spersonalizowane.

więcej...
Darmowa wycena