Kategoria: Newsy

Google - kolejna aktualizacja algorytmu?3

Google – kolejna aktualizacja algorytmu?

Jak przekonują przedstawiciele Google – aktualizacje algorytmów, zwłaszcza głównego, dzieją się ciągle, można powiedzieć w czasie rzeczywistym. Nie da się jednak ukryć, że czasami przychodzi chwila kiedy narzędzia do mierzenia temperatury SEO pokazują stan...

Aktualizacja wytycznych Google dot. publikowania grafik3

Aktualizacja wytycznych Google dot. publikowania grafik

Google raczej nie ma w zwyczaju często aktualizować swoich wytycznych dla webmasterów. Jednak czasem to się zdarza… Zobaczmy czego dotyczą nowe wytyczne odnoszące się do publikowania grafik. Wojciech PrzekopSenior SEO Manager w firmie Mayko....

Atrybut hreflang - czyżby przeżytek1

Atrybut hreflang – czyżby przeżytek?

Poważne seo zaczyna się w momencie kiedy trzeba pozycjonować stronę z branży e-commerce. A jeśli branża e-commerce to nie oszukujmy się, w głowie każdego przedsiębiorcy pojawia się w pewnym momencie myśl, żeby wypłynąć na...

AdWords wyświetla historię wersji reklamy1

AdWords wyświetla historię wersji reklamy

Google Adwords wprowadził w nowym interfejsie przydatny dodatek, a mianowicie możliwość wglądu w historię wersji reklam. Teraz z łatwością możemy porównywać ich wszystkie stare odmiany. Grzegorz GrochowskiStarszy Specjalista SEM. Od 2 lat związany z...

Mobile First Index - początek indeksu mobilnego0

Mobile First Index – początek indeksu mobilnego

Doczekaliśmy się. Zapowiadany od 2016 roku Mobile First Index wchodzi w życie. Oczywiście powoli, ostrożnie, jak to Google ma w zwyczaju. Jakub OlszewskiSpecjalista SEO w firmie Mayko. Posiada duże doświadczenie przy prowadzaniu kampanii SEO....

Aktualizacja raportów w Google Search Console0

Aktualizacja raportów w Google Search Console

Google wprowadziło właśnie aktualizacje dotyczącą przedstawiania raportów w Google Search Console. Wojciech PrzekopSenior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla...

Core update - co oznacza dla SEO1

Core update – co oznacza dla SEO?

My seowcy nie lubimy się z przedstawicielami wyszukiwarki. I jedni, i drudzy uważają, że przeciwna strona utrudnia im życie i lepiej, gdyby nie istniała. Dlatego pierwsze update’y: Panda, Pingwin, Koliber, Gołąb były rewolucją w...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij