Raport SEO od Mayko - Liderzy ecommerce 2020

Liderzy e-commerce 2020: raport SEO od Mayko

Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Jak co roku przeanalizowaliśmy wyniki ponad 3 tysięcy polskich sklepów internetowych z różnych branż. Wyłoniliśmy TOP20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach. Sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w minionym roku!

Prowadzisz e-sklep? Pracujesz w e-commerce? Ten raport szczególnie powinien Cię zainteresować!

Co znajdziesz w najnowszym raporcie dla e-commerce:

  • TOP 20 sklepów z największym szacunkowym ruchem w Google;
  • 9 różnych kategorii sklepów (w tym: Dom, ogród, biuro; Dzieci i macierzyństwo; FMCG i sklepy zoologiczne; Motoryzacja; Odzież,obuwie, dodatki; Rozrywka i hobby; RTV i AGD; Sport i Rekreacja; Zdrowie i uroda);
  • ocenę widoczności liderów w Google;
  • ocenę profilu linkowego zwycięskich sklepów;
  • porady na 2021 rok od specjalistów e-commerce;
  • podsumowanie 2020 i prognozy SEO na 2021 rok.

Pobierz raport: wypełnij szybki formularz

Wypełnij formularz i sprawdź skrzynkę odbiorczą!



Kilka słów o naszym raporcie:

To już 6. edycja naszego raportu SEO dla e-commerce. Jednocześnie jest to edycja wyjątkowa, ponieważ rok 2020 był szalony ze względu na pandemię. I to przede wszystkim pandemia najbardziej namieszała na rynku e-commerce, zmieniając nasze dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe. […]

Z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że rozwój e-commerce przyspieszył o kilka lat (wg amerykańskiego raportu IBM nawet o 5 lat!).  To, co najbardziej utkwiło mi w pamięci, to sytuacja z marca 2020 roku, czyli z początku epidemii. Pomimo dużej niepewności rynku e-commerce i obawy przed tym co będzie, sprzedaż nie malała, a wręcz przeciwnie – w niektórych branżach rosła bardzo dynamicznie. 
maciej kosierkiewicz

Maciej Kosierkiewicz
CEO
mayko.pl

 

Jak powstał raport?

Dokładnej analizie poddaliśmy ponad 3 000 sklepów, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2020 roku wynosiła minimum 1000. Wykorzystaliśmy do tego celu dane zebrane przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z całego roku roku z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W obecnej edycji analizowane były tylko sklepy internetowe, bez stron firmowych i korporacyjnych.
 

Partnerzy merytoryczni raportu SEO

 

semstorm
auroracreation

 

Patronat medialny

 

https://mayko.link/30ry
Portalmedialny.pl
RocketJobs.pl
MarketerPlus.pl
E-biznes.pl
ewp
Mobiletrends.pl
Ad(s)talk.pl
DailyWeb.pl
silesia_sem
WebePartners.pl
o-m.pl
SprawnyMarketing.pl

W raporcie wypowiedzieli się:

Katarzyna Ambrożewicz

Katarzyna Ambrożewicz
Marketing Manager
semstorm.com

Tomasz Dowchań

Tomasz Dowchań
SEO Team Leader
centrumrowerowe.pl

Monika Szatyłowicz

Monika Szatyłowicz
E-commerce Director
taniaksiazka.pl

Michał Barczyk

Michał Barczyk
Growth hacking
& B2B Marketing Manager
x-kom.pl

Katarzyna Jakubów-Tyka

Katarzyna Jakubów-Tyka
Head of SEO

bimago.pl

Katarzyna Kozłowska

Katarzyna Kozłowska
Specjalista SEO

oponeo.pl

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec
CEO

devagroup.pl

Adrian Pakulski

Adrian Pakulski
Prezes Zarządu

paq-studio.com

Jakub Gierszyński

Jakub Gierszyński
Dyrektor E-commerce
i Marketingu
InterCars.com.pl

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek
SEO Freelancer

zgred.pl

Gabriel Niesterowicz

Gabriel Niesterowicz
Koordynator ds. rozwoju
e-commerce
GreenBike.pl

Tomasz Biegun

Tomasz Biegun
Head of SEO
& Content Marketing
whitepress.pl

Przemysław Michałek

Przemysław Michałek
Menedżer ds.
Badań i Rozwoju

widoczni.com

Piotr Nadolny

Piotr Nadolny
SEO Senior Specialist

mayko.pl

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka
Specjalista ds. SEO

Semurai.pl

Mateusz Dela

Mateusz Dela
Właściciel sklepu

BackFlow.pl

Aleksander Cierniewski

Aleksander Cierniewski
Prezes Zarządu

Semcore.pl

Przemysław Durał

Przemysław Durał
Head of SEO

ks.pl

 
 
Edycję raportu SEO 2019 dla e-commerce znajdziesz tutaj.

Autor artykułu:Olga Gołaszewska

Content manager w firmie Mayko. Zajmuje się zarządzaniem treściami wszelkiego rodzaju.  Z wykształcenia filolog.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *