
Liderzy e-commerce 2020: raport SEO od Mayko
Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Jak co roku przeanalizowaliśmy wyniki ponad 3 tysięcy polskich sklepów internetowych z różnych branż. Wyłoniliśmy TOP20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach. Sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w minionym roku!
Prowadzisz e-sklep? Pracujesz w e-commerce? Ten raport szczególnie powinien Cię zainteresować!
Co znajdziesz w najnowszym raporcie dla e-commerce:
- TOP 20 sklepów z największym szacunkowym ruchem w Google;
- 9 różnych kategorii sklepów (w tym: Dom, ogród, biuro; Dzieci i macierzyństwo; FMCG i sklepy zoologiczne; Motoryzacja; Odzież,obuwie, dodatki; Rozrywka i hobby; RTV i AGD; Sport i Rekreacja; Zdrowie i uroda);
- ocenę widoczności liderów w Google;
- ocenę profilu linkowego zwycięskich sklepów;
- porady na 2021 rok od specjalistów e-commerce;
- podsumowanie 2020 i prognozy SEO na 2021 rok.
Pobierz raport: wypełnij szybki formularz
Wypełnij formularz i sprawdź skrzynkę odbiorczą!
Kilka słów o naszym raporcie:
To już 6. edycja naszego raportu SEO dla e-commerce. Jednocześnie jest to edycja wyjątkowa, ponieważ rok 2020 był szalony ze względu na pandemię. I to przede wszystkim pandemia najbardziej namieszała na rynku e-commerce, zmieniając nasze dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe. […]
Z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że rozwój e-commerce przyspieszył o kilka lat (wg amerykańskiego raportu IBM nawet o 5 lat!). To, co najbardziej utkwiło mi w pamięci, to sytuacja z marca 2020 roku, czyli z początku epidemii. Pomimo dużej niepewności rynku e-commerce i obawy przed tym co będzie, sprzedaż nie malała, a wręcz przeciwnie – w niektórych branżach rosła bardzo dynamicznie.
Maciej Kosierkiewicz
CEO
mayko.pl
Jak powstał raport?
Dokładnej analizie poddaliśmy ponad 3 000 sklepów, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2020 roku wynosiła minimum 1000. Wykorzystaliśmy do tego celu dane zebrane przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z całego roku roku z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W obecnej edycji analizowane były tylko sklepy internetowe, bez stron firmowych i korporacyjnych.
Partnerzy merytoryczni raportu SEO
Patronat medialny
W raporcie wypowiedzieli się:
Edycję raportu SEO 2019 dla e-commerce znajdziesz tutaj.
Komentarze