Liderzy e-commerce 2021: najnowszy raport od Mayko
Które sklepy poradziły sobie najlepiej w minionym roku? Odpowiedź na to ważne pytanie znajdziesz w specjalnym raporcie SEO od Mayko.pl! Nasi specjaliści przeanalizowali wyniki blisko 3 000 polskich sklepów internetowych z dziewięciu branż. Poznaj TOP20 najlepszych e-commerce w Polsce i sprawdź, które sklepy uzyskały największy ruch z bezpłatnych wyszukiwań Google w 2021 roku!
Co znajdziesz w najnowszym raporcie dla e-commerce:
W najnowszym raporcie SEO dla e-commerce znajdziesz listę TOP 20. sklepów z największym szacunkowym ruchem w Google w 9. kategoriach:
– Dom, ogród, biuro;
– Dzieci i macierzyństwo;
– FMCG i sklepy zoologiczne;
– Motoryzacja;
– Odzież, obuwie, dodatki;
– Rozrywka i hobby;
– Elektronika, RTV i AGD;
– Sport i Rekreacja;
– Zdrowie i uroda.
Ponadto oprócz zestawień tabelarycznych, w raporcie znajdziesz także ocenę widoczności i analizę profilu linkowego zwycięskich sklepów. Poznasz najpopularniejsze przykładowe słowa z TOP3 każdej kategorii. W tegorocznej edycji raportu po raz pierwszy przygotowaliśmy także szczegółowe analizy SEO. Nasi specjaliści SEO sprawdzili sklepy pod kątem optymalizacji i budowy profilu linkowego. Analizy on-site i off-site wskażą na co szczególnie warto zwrócić uwagę!
W raporcie nie mogło zabraknąć także podsumowania minionego roku oraz prognoz na 2022 rok w e-commerce. Co było zaskakującego w 2021 roku? Jakie wyzwania czekają branżę e-commerce w 2022 roku? O to zapytaliśmy osoby związane z branżą. Swoimi przemyśleniami podzielili się:
Artur Nowiński
E-marketing Consulting
Manager
Pierre René
Michał Barczyk
Perfomance & B2B
Marketing Manager
X-KOM
Joanna Kwiatkowska
Vice CEO & COO & CTO
Co-founder
Kubota
Jakub Gierszyński
Sales Director for E‑commerce
Poland and Czech Republic
Sephora
Gabriel Niesterowicz
Koordynator ds. rozwoju
e-commerce
GreenBike
Kilka słów o naszym raporcie:
Raport, który przygotowujemy co roku, dedykujemy szczególnie osobom zaangażowanym w rozwój e-commerce: przede wszystkim ecommerce managerom, product ownerom jak i inwestorom, tudzież dyrektorom do spraw e-commerce i marketingu, którzy pośrednio lub bezpośrednio zarządzają rozwojem sklepu internetowego.
Dzięki naszej analizie zbliżymy się do uzyskania odpowiedzi co takiego sprawiło, że dany ecommerce stał się liderem w swoim segmencie. Łatwiej uczyć się na przykładzie innych i wdrażać to, co u kogoś już działa niż wymyślać koło od początku! Ten raport może zatem oszczędzić sporo czasu, pokazujemy bowiem to, co już działa w danym e-commercie pod kątem widoczności w wyszukiwarce. Dane rozwiązanie można następnie zaimplementować w swoim sklepie i obserwować jakie przyniesie rezultaty.
Maciej Kosierkiewicz
CEO
mayko.pl
Jak powstał raport?
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2021 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W tej edycji analizowane były tylko sklepy internetowe, bez stron firmowych i korporacyjnych. Dokładnej analizie objętych zostało ponad 3000 sklepów, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2021 roku wynosiła minimum 1000.
Partnerzy merytoryczni raportu SEO
Patronat medialny
W raporcie wypowiedzieli się:
Tomasz Niezgoda
Marketing Executive
& Partner
SurferSEO
Edycję raportu SEO 2020 dla e-commerce znajdziesz tutaj.
Komentarze
Jedna wypowiedźCiekawy raport, kawał dobrej roboty.