Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż

Coroczny raport SEO przygotowywany przez Mayko gotowy do pobrania! Zobacz kto w 2016 roku został liderem swojej branży w wynikach Google, a przy okazji zgarnij duże rabaty od BRAND24 i SEMSTORM!

Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl.

Metodologia powstania raportu

Raport powstał na podstawie danych zebranych i udostępnianych przez narzędzie SEMSTORM – pozwala ono śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2016 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch ogólny z wyników naturalnych Google.

Główną nowością w porównaniu do edycji z poprzedniego roku, są dodatkowe dane z szacunkowego ruchu z wyników naturalnych Google, wykluczając słowa kluczowe związane z marką/brandem. Dane te zebrane zostały tylko z dnia 23.01.2017 – nie jest to średnia z każdego miesiąca 2016 roku. Jest to nowa funkcjonalność narzędzia SEMSTORM w fazie BETA.

Rabaty od BRAND24 oraz SEMSTORM!

BRAND24 oraz SEMSTORM czyli w kolejności patron medialny i partner merytoryczny, oferują specjalne rabaty dla wszystkich osób, które pobiorą raport!. Kody rabatowe wraz z linkiem do pobrania raportu, ukażą się po udostępnieniu wpisu w wybranym serwisie społecznościowym.

BRAND24 przygotował 15% rabatu na dowolnie wybrany pakiet – możesz zaoszczędzić aż do 450 zł miesięcznie!

Natomiast SEMSTORM, oferuje aż 30% zniżki na dowolnie wybrany pakiet!. Kod ważny do 28.02.2017.

Partnerzy merytoryczni

pl.semstorm.com

auroracreation.pl - software house

Patronat medialny

freshmail.pl

brand24.pl

sprawnymarketing.pl

salesmanago.pl

marketerplus.pl

e-biznes.pl

premium-consulting.pl

nowymarketing.pl

edrone.me

whitepress.pl

admonkey.pl

o-m.pl

„Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” do pobrania poniżej:

POBIERZ

+ specjalne rabaty

BRAND24 – kod rabatowy 15% na dowolnie wybrany pakiet!
SEMSTORM – kod rabatowy 30% na dowolnie wybrany pakiet (ważny do 28.02.2017)! Kod: mayko30 (wpisujemy przy dokonywaniu płatności).

Chcesz znaleźć się w kolejnych edycjach raportu? 🙂 Zapoznaj się z ofertą agencji SEO/SEM – Mayko.pl. Oferujemy skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google!

Autor artykułu:Wojciech Przekop

Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Komentarze

13 wypowiedzi:
  1. Ciekawe zestawienie dotyczące wydatków na reklamę internetową. W niektórych branżach widać zdecydowanych liderów, którzy poziomem wydatków i osiąganych efektów znacząco odstają od pozostałych firm z danej kategorii. Ale w sumie nie ma wielu niespodzianek. Dokument pokazuje liderów rynkowych w danych branżach. Im firma większa tym większe budżety jest w stanie przeznaczyć na działania SEO i SEM.

  2. Mam uwagę do stron z kategorii Turystyka: r.pl to następca rainbowtours.pl, także tutaj nie możemy mówić o 135% wzroście styczeń -> grudzień (właśnie w styczniu zostało wykonane 301 ze starej domeny na nową). Na tej zmianie Rainbow sporo stracił (porównując 2016 vs 2015).

    1. Oczywiście, rozumiem to. Ale pamiętaj, że analizowane są DOMENY i nie bez powodu tak przedstawiane jest to w raporcie. Kwestie takie jak np. rebranding danej firmy, niekoniecznie były brane pod uwagę, bo jest to raport SEO 🙂 Tak więc, wzrost o którym piszesz miał miejsce dla tej domeny i nie ulega to wątpliwości.

      Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, musieliśmy analizować każdą domenę czy nie ma przypadkiem jakiegokolwiek przekierowania 301, a jeżeli ma to co? Brać pod uwagę czy nie brać… sam rozumiesz (mam nadzieję), że gdybyśmy takie kwestie brali pod uwagę to tworzenie raportu byłoby raczej nie do wykonania.

  3. Bardzo ciekawa inicjatywa. Jakiś czas temu trafiłam na poprzednią edycję. Nie wiedziałam, że to projekt cykliczny, tym bardziej chętnie sięgnęłam po tegoroczny raport. W przyszłym roku też planujecie powtórzyć raport? A może coś rozbudować? Tak czy inaczej, wielki plus dla Wa, dla mnie każde dodatkowe działanie jest wartościowe!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *