Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow
III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.
eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego.
Prelekcje wygłoszą między innymi:
Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
Tomasz Dmuchowski – doświadczony praktyk biznesu. Zdradzi, jak startupy mogą zniwelować spadek dochodów
Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu
Co można zyskać?
- wiedzę na temat najnowszych trendów i analizę konkurencyjnych rynków
- konsultacje z ekspertami w e-commerce
- nowe kontakty biznesowe
- najnowszą wiedzę z zakresu e-commerce
- porównanie doświadczeń z osobami z branży
- sposoby na optymalizację biznesu
- tajniki nowych metod sprzedaży
Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.
eTradeShow może być najważniejszym krokiem w stronę rozwoju biznesu e-commerce. Nie wolno go pominąć.
artykuł opublikowany we współpracy z https://etradeshow.pl/
Komentarze