Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego.

Prelekcje wygłoszą między innymi:
Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
Tomasz Dmuchowski – doświadczony praktyk biznesu. Zdradzi, jak startupy mogą zniwelować spadek dochodów
Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu

Co można zyskać?

  • wiedzę na temat najnowszych trendów i analizę konkurencyjnych rynków
  •  konsultacje z ekspertami w e-commerce
  • nowe kontakty biznesowe
  •  najnowszą wiedzę z zakresu e-commerce
  •  porównanie doświadczeń z osobami z branży
  •  sposoby na optymalizację biznesu
  •  tajniki nowych metod sprzedaży

Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.

eTradeShow może być najważniejszym krokiem w stronę rozwoju biznesu e-commerce. Nie wolno go pominąć.

 

artykuł opublikowany we współpracy z https://etradeshow.pl/

Autor artykułu:Olga Gołaszewska

Content manager w firmie Mayko. Zajmuje się zarządzaniem treściami wszelkiego rodzaju.  Z wykształcenia filolog.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *