Usługi reklamowe z InPost – co czeka na przedsiębiorców?
Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać firmy InPost. Przedsiębiorstwo kurierskie, znane m.in. z wprowadzenia innowacyjnych maszyn Paczkomat®, proponuje klientom biznesowym usługi reklamowe. Jak wygląda ich oferta i do jakich firm jest kierowana?
Reklama zewnętrzna w InPost
Firma InPost kojarzona jest przede wszystkim z wysokiej jakości usługami kurierskimi. Najnowsze dane pokazują jasno – automaty Paczkomat są najchętniej wybieranym sposobem dostawy i wysyłki paczek w Polsce.
Warto jednak zdawać sobie sprawę z tego, że marka proponuje swoim klientom o wiele więcej. W jej portfolio można znaleźć m.in. aplikację InPost Fresh, za sprawą której użytkownicy mogą zrobić zakupy spożywcze czy sklep internetowy Out Of The Box ze świetnymi gadżetami!
Propozycją dla firm chcących wypromować swój biznes jest oferta w postaci usług z zakresu marketingu tradycyjnego oraz internetowego. Przedsiębiorstwo kurierskie daje klientom biznesowym m.in. możliwość reklamy zewnętrznej, czyli promocji swoich usług za pośrednictwem maszyn Paczkomat.
Paczkomat to więc nie tylko innowacyjny automat do wysyłki i odbioru towarów, ale i nieszablonowy nośnik przekazu! Taki typ promocji opiera się na zastosowaniu na urządzeniach okleiny reklamowej zgodnej z ofertą czy usługą klienta. Przedsiębiorstwo InPost odpowiada za jej montaż, demontaż, związaną z tym logistykę oraz właściwy dobór materiałów. Szczegóły ustala się indywidualnie.
Dlaczego warto wybrać taką formę promocji? Po pierwsze reklama outdoorowa stwarza możliwość dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców. Obecnie na terenie kraju znajduje się ponad 20 tys. maszyn Paczkomat.
Trzeba też podkreślić, że zostały one rozmieszczone w strategicznych, często uczęszczanych miejscach jak stacje benzynowe, okolice sklepów czy centra handlowe. Dzięki temu reklama znajduje się w zasięgu wzroku nie tylko klientów InPost, ale i innych przechodniów. Ponadto urządzenia są dobrze oświetlone, co zapewnia ekspozycję oklein reklamowych przez całą dobę.
Promocja za wykorzystaniem urządzeń Paczkomat może przybrać jeszcze inną formę. Firma InPost udostępnia swoim klientom ekrany automatów jako przestrzeń do emisji reklam, w formie statycznych grafik. Mogą być one wyświetlane na ekranie powitalnym, w momencie autoryzacji odbioru lub nadania paczki albo na ekranie pożegnalnym.
Sampling produktów w automatach Paczkomat
InPost już nie raz zaskoczył konsumentów kreatywnymi rozwiązaniami zarówno w zakresie świadczonych usług, jak i komunikacji marketingowej. Również w ofercie reklam z InPost dla klientów biznesowych można znaleźć ciekawą opcję w formie samplingu produktów w maszynach Paczkomat.
Założeniem takiej akcji promocyjnej jest umieszczanie darmowych próbek artykułów bezpośrednio w skrytkach automatów. Za sprawą sposobu funkcjonowania maszyn Paczkomat promocja może więc przebiegać 24/7. Z pewnością to nieszablonowa metoda, która pozwoli zaskoczyć konsumentów i przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki. Kontaktując się z InPost dowiesz się, jakie są warunki i czy Twój produkt może znaleźć się w skrytce!
Kampanie marketingowe w sieci z InPost
Kampanie z InPost to nie tylko reklama przy wykorzystaniu maszyn Paczkomat. Firma ma w swojej ofercie również usługi z zakresu marketingu internetowego. Wśród nich można wymienić:
-
Banery reklamowe na oficjalnej stronie internetowej InPost – w ofercie znajdują się banery o różnych rozmiarach. W zależności od wyboru reklama może zostać zamieszczona na stronie głównej czy w witrynie do śledzenia przesyłek.
-
Powiadomienia PUSH w aplikacji InPost Mobile, które przekierowują na adres URL lub do aplikacji – komunikat może składać się z 30 znaków w tytule oraz 70 znaków w treści. Możliwe jest dodawanie emotikon. Wszystko to jest do ustalenia podczas nawiązywania współpracy.
-
Newsletter za wykorzystaniem bazy ponad 5 mln użytkowników InPost – w mailingu mogą znaleźć się informacje o ofercie i grafiki.
Czy warto skorzystać z usług reklamowych InPost?
Promocja swojej firmy z InPost jest świetnym sposobem na zbudowanie rozpoznawalności i świadomości marki oraz wykreowanie jej pozytywnego wizerunku.
Znane przedsiębiorstwo kurierskie daje możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów również mniejszym firmom, które dopiero rozpoczynają działalność na rynku.
Nie wiesz, w jaki sposób najlepiej dotrzeć do swoich odbiorców? Wypełnij krótki formularz kontaktowy na stronie internetowej InPost, a jeden ze specjalistów pomoże Ci w doborze kampanii. Wszystkiego dowiesz się odwiedzając stronę inpost.pl/reklama.
Komentarze