W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

Czy masz świadomość, w jaki sposób móc podnosić pozycję własnej strony w internecie? Jeżeli nie, to niniejszy tekst został przyszykowany specjalnie z myślą o Tobie! W poniższym artykule przedyskutujemy kilka podstawowych etapów, które pomogą Ci zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach online. Dowiesz się, czym jest optymalizacja dla wyszukiwarek, jak funkcjonuje, jakie metody są najbardziej

więcej...
Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Masz świetny produkt lub usługę, lecz nie możesz znaleźć klientów? A może brakuje Ci pomysłu jak wyróżnić się spośród setek innych sklepów internetowych? Jeśli Twoje pomysły na marketing ciągle zawodzą, skorzystaj z pomocy agencji e-commerce. Doświadczenie specjalistów od marketingu sprawia, że sklepy internetowe znajdują stałych klientów i budują stabilną pozycję na rynku. Dowiedz się więcej

więcej...
Usługi reklamowe z InPost – co czeka na przedsiębiorców?

Usługi reklamowe z InPost – co czeka na przedsiębiorców?

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać firmy InPost. Przedsiębiorstwo kurierskie, znane m.in. z wprowadzenia innowacyjnych maszyn Paczkomat®, proponuje klientom biznesowym usługi reklamowe. Jak wygląda ich oferta i do jakich firm jest kierowana? Reklama zewnętrzna w InPost Firma InPost kojarzona jest przede wszystkim z wysokiej jakości usługami kurierskimi. Najnowsze dane pokazują jasno – automaty Paczkomat są najchętniej

więcej...
Jakie korzyści niesie za sobą udział w międzynarodowych konferencjach?

Jakie korzyści niesie za sobą udział w międzynarodowych konferencjach?

Eventy marketingowe cyklicznie organizowane są nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. Czy warto zatem przeznaczyć kilkadziesiąt euro i wybrać się na zagraniczną konferencję? Jakie korzyści niesie za sobą wizyta na tego rodzaju wydarzeniu organizowanym w innym kraju? Zapraszamy do przeczytania poniższego artykułu, w którym przedstawiliśmy jej kluczowe zalety. Dlaczego udział w konferencjach

więcej...
videomarketing - do czego możesz go wykorzystać

Video marketing – do czego możesz go wykorzystać?

Video to format, który daje ogromne możliwości w kontekście marketingu internetowego. Możesz wykorzystać go, aby dotrzeć do nowych odbiorców i podtrzymać zainteresowanie obecnych. Content video jest także bardzo pomocny w kontekście wysokiego pozycjonowania witryny w Google. Przekonaj się, jak zrealizować bieżące cele biznesowe z wykorzystaniem video marketingu! Video marketing – jakie ma zalety? Forma video

więcej...

Czym są tagi UTM?

Czy chcesz być w stanie ustalić, która platforma społecznościowa generuje najwięcej ruchu dla Twojej strony? A może planujesz szczegółowo śledzić efektywność poszczególnych kampanii marketingowych? W przypadku takich celów na pewno powinieneś skorzystać z tagów UTM.

więcej...

Buyer persona w e-commerce: dlaczego jej potrzebujesz?

Jeśli chcesz skutecznie zarządzać marketingiem i sprzedażą, musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swój przekaz i kto jest w twojej grupie odbiorców. Czym kierują się potencjalni klienci? Jakie mają cele i bolączki? Czy będą zainteresowani oferowanymi produktami? W odpowiedzi na wszystkie te pytania pomóc może buyer persona, a ten artykuł przeprowadzi Cię przez tajniki jej tworzenia.

więcej...

Artykuł sponsorowany od A do Z

Skuteczna strategia marketingowa firmy nie może obejść się bez artykułów sponsorowanych. Publikowane są na blogach, czy stronach internetowych i pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki.  Czym są artykuły sponsorowane? Co to znaczy “dobry artykuł”? Jak znaleźć odpowiednie miejsce do ich publikacji? Tego dowiesz się z poniższego tekstu.

więcej...

Jak zidentyfikować najlepsze dla siebie kanały marketingowe?

Jeśli chcesz dopiero zacząć wykorzystywać marketing do zdobywania klientów, być może nie masz zbyt dużego budżetu. A nawet jeżeli nim dysponujesz, to na pewno nie chcesz go roztrwonić. Dlatego też tak ważne jest zidentyfikowanie najlepszych dla siebie kanałów marketingowych. Jak to zrobić? Tego dowiesz się w tym artykule.

więcej...

Czym jest Customer Journey Map i czy warto wykorzystywać ją w swoim e-commerce?

Działania marketingowe to nieodłączny element każdego biznesu. W końcu wystarczy przywołać popularne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. W praktyce okazuje się natomiast, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie zysków bez przemyślanych procesów i strategii. O jednym z takich procesów przeczytasz w tym artykule: omówimy bowiem Customer Journey Map.

więcej...