Abonament dla firm – odpowiednie podejście do sprawnej logistyki w e-commerce

Abonament dla firm – odpowiednie podejście do sprawnej logistyki w e-commerce

Sektor e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, a wraz z nim rosną oczekiwania klientów wobec dostaw. Szybkość, przewidywalność i elastyczność to dziś standard, a każda zwłoka może oznaczać utratę lojalności kupujących. Odpowiedzią na te wyzwania jest abonament kurierski. Jak więc działa usługa Abonamenty dla firm od InPost? Przewaga abonamentu nad standardowymi rozwiązaniami Tradycyjne modele rozliczeń

więcej...
​​Projekt logo firmy - jaki powinien być?

​​Projekt logo firmy – jaki powinien być?

Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Jest ono wykorzystywane w procesach marketingowych oraz sprzedażowych. Za pośrednictwem projektu logo możliwe jest budowanie wizerunku oraz rozpoznawalności wśród grupy docelowej. Warto więc zwrócić uwagę na to, jak symbol powinien wyglądać. Dowiesz się tego z poniższego artykułu! Czym jest projekt logo? Chcąc zapaść w pamięć odbiorców, firmy sięgają po

więcej...
Czym zajmuje się agencja social media i dlaczego warto skorzystać z jej usług

Czym zajmuje się agencja social media i dlaczego warto skorzystać z jej usług

Współczesne media społecznościowe mają ogromne znaczenie w kreowaniu wizerunku marki i docieraniu do klientów, co skłania wiele firm do korzystania z usług agencji social media. Czy jednak każda firma potrzebuje takiego wsparcia? Warto zrozumieć, jakie korzyści niesie współpraca z profesjonalistami w tej dziedzinie. Rola agencji social media marketing Agencje social media specjalizują się w kompleksowym

więcej...
Skuteczny marketing w sieci

Skuteczny marketing w sieci

3,5 godziny dziennie – tyle czasu spędza polski internauta w sieci. Aż 77% użytkowników Internetu w Polsce szuka w nim usług, a 54% kupuje online. Co to oznacza dla przedsiębiorców? Że powinni przenieść część swojego biznesu do sieci! Jak zatem złapać nowych odbiorców i potencjalnych klientów? Poprzez skuteczny marketing online. Oto przewodnik po świecie promocji

więcej...
Najlepsze książki o marketingu dla początkujących - Twoja droga do sukcesu

Najlepsze książki o marketingu dla początkujących – Twoja droga do sukcesu

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem i szukasz najlepszych sposobów na zdobycie wiedzy, świetnym wyborem będą książki o marketingu. To one często są kluczem do zrozumienia, jak działa rynek reklamowy, jak efektywnie komunikować się z klientami i w jaki sposób budować silną markę. Przekonaj się, który tytuły warto przeczytać, aby zyskać solidne podstawy do

więcej...
W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

W jaki sposób pozycjonować stronę internetową?

Czy masz świadomość, w jaki sposób móc podnosić pozycję własnej strony w internecie? Jeżeli nie, to niniejszy tekst został przyszykowany specjalnie z myślą o Tobie! W poniższym artykule przedyskutujemy kilka podstawowych etapów, które pomogą Ci zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach online. Dowiesz się, czym jest optymalizacja dla wyszukiwarek, jak funkcjonuje, jakie metody są najbardziej

więcej...
Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Twoja strategia marketingowa nie działa? Skorzystaj z pomocy agencji

Masz świetny produkt lub usługę, lecz nie możesz znaleźć klientów? A może brakuje Ci pomysłu jak wyróżnić się spośród setek innych sklepów internetowych? Jeśli Twoje pomysły na marketing ciągle zawodzą, skorzystaj z pomocy agencji e-commerce. Doświadczenie specjalistów od marketingu sprawia, że sklepy internetowe znajdują stałych klientów i budują stabilną pozycję na rynku. Dowiedz się więcej

więcej...
Usługi reklamowe z InPost – co czeka na przedsiębiorców?

Usługi reklamowe z InPost – co czeka na przedsiębiorców?

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać firmy InPost. Przedsiębiorstwo kurierskie, znane m.in. z wprowadzenia innowacyjnych maszyn Paczkomat®, proponuje klientom biznesowym usługi reklamowe. Jak wygląda ich oferta i do jakich firm jest kierowana? Reklama zewnętrzna w InPost Firma InPost kojarzona jest przede wszystkim z wysokiej jakości usługami kurierskimi. Najnowsze dane pokazują jasno – automaty Paczkomat są najchętniej

więcej...
Jakie korzyści niesie za sobą udział w międzynarodowych konferencjach?

Jakie korzyści niesie za sobą udział w międzynarodowych konferencjach?

Eventy marketingowe cyklicznie organizowane są nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. Czy warto zatem przeznaczyć kilkadziesiąt euro i wybrać się na zagraniczną konferencję? Jakie korzyści niesie za sobą wizyta na tego rodzaju wydarzeniu organizowanym w innym kraju? Zapraszamy do przeczytania poniższego artykułu, w którym przedstawiliśmy jej kluczowe zalety. Dlaczego udział w konferencjach

więcej...
videomarketing - do czego możesz go wykorzystać

Video marketing – do czego możesz go wykorzystać?

Video to format, który daje ogromne możliwości w kontekście marketingu internetowego. Możesz wykorzystać go, aby dotrzeć do nowych odbiorców i podtrzymać zainteresowanie obecnych. Content video jest także bardzo pomocny w kontekście wysokiego pozycjonowania witryny w Google. Przekonaj się, jak zrealizować bieżące cele biznesowe z wykorzystaniem video marketingu! Video marketing – jakie ma zalety? Forma video

więcej...

Czym są tagi UTM?

Czy chcesz być w stanie ustalić, która platforma społecznościowa generuje najwięcej ruchu dla Twojej strony? A może planujesz szczegółowo śledzić efektywność poszczególnych kampanii marketingowych? W przypadku takich celów na pewno powinieneś skorzystać z tagów UTM.

więcej...

Buyer persona w e-commerce: dlaczego jej potrzebujesz?

Jeśli chcesz skutecznie zarządzać marketingiem i sprzedażą, musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swój przekaz i kto jest w twojej grupie odbiorców. Czym kierują się potencjalni klienci? Jakie mają cele i bolączki? Czy będą zainteresowani oferowanymi produktami? W odpowiedzi na wszystkie te pytania pomóc może buyer persona, a ten artykuł przeprowadzi Cię przez tajniki jej tworzenia.

więcej...