Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #8

W tej prasówce dużo na temat Google – m.in. nowa aktualizacja, nowe narzędzie oraz określenie metryk dotyczących UI. Przejdźmy zatem do ich omówienia.

więcej...

Czym jest Customer Journey Map i czy warto wykorzystywać ją w swoim e-commerce?

Działania marketingowe to nieodłączny element każdego biznesu. W końcu wystarczy przywołać popularne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. W praktyce okazuje się natomiast, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie zysków bez przemyślanych procesów i strategii. O jednym z takich procesów przeczytasz w tym artykule: omówimy bowiem Customer Journey Map.

więcej...

Jaki współczynnik konwersji można uznać za dobry?

Współczynnik konwersji to wartość, której w e-commerce często poświęca się bardzo dużo uwagi. Nic w tym dziwnego, gdyż w końcu w wielu przypadkach jest ona dobrym wskaźnikiem kondycji sklepu. Niska konwersja często także wskazuje, że sklep nie generuje zysków z odwiedzin, jakie udało mu się wypracować.

więcej...

Dobre praktyki: obsługa klienta w agencji SEM

Pierwszą myślą, która nasuwa się w odpowiedzi na pytanie: “co jest najważniejsze dla klienta, który decyduje się na inwestowanie w marketing internetowy” zwykle będzie – EFEKTY. To prawda, ale często zapominamy o jeszcze jednym, bardzo ważnym elemencie. Oczywiście, wzrosty w projektach to to, czym może czarno na białym pochwalić się agencja, chociażby przedstawiając wykresy z

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #7

W pierwszej prasówce maja wspomnimy o kilku wyjaśnieniach od Google na temat linków. Oprócz tego możliwe, że możemy już odpowiedzieć sobie na ważne pytanie – czy w branży marketingu internetowego w dobie epidemii najgorsze za nami?

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #6

W ostatniej prasówce dotyczącej kwietnia, przyjrzymy się kwestii zakupów spożywczych w dobie epidemii. Zwrócimy też uwagę na 2 niedawno udostępnione publikacje na temat pozycjonowania oraz marketingu internetowego. W ostatniej prasówce dotyczącej kwietnia, przyjrzymy się kwestii zakupów spożywczych w dobie epidemii. Zwrócimy też uwagę na 2 niedawno udostępnione publikacje na temat pozycjonowania oraz marketingu internetowego.

więcej...
5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego

5 sposobów na wyróżnienie sklepu internetowego

Żaden biznes nie istnieje w próżni – jego powodzenie zależy w dużej mierze od tego, jak reaguje on na działania konkurencji oraz ogólne trendy rynkowe. Nie inaczej jest w przypadku prowadzenia sklepów internetowych. Wielokrotnie kluczem do sukcesu okazuje się umiejętne wyróżnienie się na rynku.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #5

W tej prasówce kilka dobrych wieści dotyczących tego, jak duże firmy planują oferować wsparcie w dobie epidemii. Z ciekawszych rzeczy dostaliśmy także od Google wgląd w to, jak zapytania internetowe zmieniły się z powodu COVID-19.

więcej...

Działania SEM w czasie kryzysu: pytania i odpowiedzi

Wciąż uczymy się życia w nowej rzeczywistości: #zostańwdomu trwa już od kilku dobrych tygodni, a pytanie kiedy będziemy mogli wrócić do sytuacji społecznej i gospodarczej sprzed epidemii nadal pozostaje bez odpowiedzi. Jako agencja przeprowadziliśmy też wiele rozmów z naszymi klientami na ten temat. I to właśnie rozmowy te były główną inspiracją powstania Questions&Answers. Dlatego jeśli

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #4

W drugiej prasówce tego miesiąca m.in. o tym, jak Facebook nie radzi sobie z pewnymi wyzwaniami dotyczącymi koronawirusa. Oprócz tego kilka ciekawych wiadomości związanych bezpośrednio z Google.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #3

W pierwszej prasówce kwietnia kolejne informacje o tym, jak obecna epidemia wpływa na e-commerce. Oprócz tego wprowadzono nowe aktualizacje do Google Search Console, a Shoper opublikował ciekawy raport podsumowujący e-commerce w 2019 roku.

więcej...