Mayko patronem medialnym “Retail Marketing Forum”

Mayko patronem medialnym „Retail Marketing Forum”

Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia w Business Centre Club w Warszawie. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.

Podczas 11. Retail Marketing Forum będzie można dowiedzieć się m.in.:

  • jak zoptymalizować działania sprzedażowe i marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów,
  • jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać,
  • jak związać klienta emocjonalnie z marką, a także jakie są tajniki e-commerce nowej generacji,
  • w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową.

Uczestników Retail Marketing Forum zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.

Miło nam poinformować, że Mayko objął patronat medialny nad całym wydarzeniem.

Autor artykułu:Wojciech Przekop

Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *