Mayko patronem medialnym „Retail Marketing Forum”
Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia w Business Centre Club w Warszawie. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.
Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.
Podczas 11. Retail Marketing Forum będzie można dowiedzieć się m.in.:
- jak zoptymalizować działania sprzedażowe i marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów,
- jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać,
- jak związać klienta emocjonalnie z marką, a także jakie są tajniki e-commerce nowej generacji,
- w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową.
Uczestników Retail Marketing Forum zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.
Miło nam poinformować, że Mayko objął patronat medialny nad całym wydarzeniem.
Komentarze