Największe wzrostyspadki SEO - luty 2018

Największe wzrosty/spadki SEO – LUTY 2018

Rozpoczynamy comiesięczną serię wpisów w której będziemy analizować widoczność serwisów w wyszukiwarce Google! Zobacz który serwis zanotował największy wzrost szacunkowego ruchu w lutym, a który najwięcej stracił.

Metodologia powstania analizy

Analiza powstała na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z LUTEGO 2018 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie LUTEGO 2018 do STYCZNIA 2018.

Widoczność SEO – LUTY 2018

Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.

Generated by wpDataTables

 

Dodaj serwis!

Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!





    Rabat 30% na dowolny pakiet SEMSTORM!

    Otrzymaj 30% rabatu na dowolnie wybrany pakiet SEMSTORM! Udostępnij ten wpis w wybranym serwisie społecznościowym poprzez poniższy button – po udostępnieniu, pokaże Ci się kod, który wpisz przy dokonywaniu płatności.

    [sociallocker id=”2191″]Kod promocyjny: maykoraporty[/sociallocker]

    Autor artykułu:Wojciech Przekop

    Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

    Komentarze

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *