Największe wzrostyspadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Największe wzrosty/spadki SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Październikowa analiza wyników Google gotowa. W tej edycji dodaliśmy do analizy ponad 100 nowych domen sklepów internetowych! Nastąpiły również drobne zmiany związane z kategoriami – niektóre z nich mają nowe nazewnictwo, a co za tym idzie, część domen została przydzielona do nowych kategorii. Zapraszam do lektury.

Ranking SEO – PAŹDZIERNIK 2019

Tabela domyślnie sortowana jest od największego wzrostu procentowego ruchu. Wszystkie kolumny można sortować i po zastosowaniu np. sortowania wg „Szacunkowy ruch” + dodatkowo po zastosowaniu filtra „Kategoria”, możemy zobaczyć TOP10 w danej branży jeżeli chodzi o szacunkowy ruch z naturalnych wyników Google.

Generated by wpDataTables

Krótka analiza

Liderem edycji październikowej zostaje serwis upolujebooka.pl. Serwis zanotował wzrost szacunkowego ruchu aż o 264,66%.

upolujebooka

Ciekawe i warte odnotowania wzrosty

  • gino-rossi.com – pozycja 2 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 80 000 (+264,66%).
  • gino-rossi
  • moodo.pl – pozycja 8 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 51 000 (+68,46).
  • moodo
  • kler.eu – pozycja 11 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 62 000 (+62,32%).
  • kler
  • elnino-parfum.pl – pozycja 17 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 14 000 (+53,66%).
  • elnino-parfum
  • aleleki.pl – pozycja 23 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 41 000 (+45,49%).
  • aleleki
  • ultima.pl – pozycja 27 w rankingu. Wzrost wartości szacunkowego ruchu o ponad 35 000 (+41,72%).
  • ultima

    Spadki SEO

    Liderem spadków w październiku został serwis neckermann.pl ze spadkiem wartości szacunkowego ruchu aż ponad 180 000 (-80,85%). Odpowiedź na taki stan rzeczy znajdziecie wchodząc na stronę 😉

    neckermann
  • zoio.pl – pozycja 2 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 53 000 (-64,65%).
  • zoio
  • wapteka.pl – pozycja 7 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 82 000 (-54,86%).
  • wapteka
  • nowafarmacja.pl – pozycja 8 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 118 000 (-52,56%).
  • nowafarmacja
  • apetete.pl – pozycja 15 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 24 000 (-29,90%).
  • apetete
  • akpolbaby.pl – pozycja 22 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 14 000 (-25,02%).
  • akpolbaby
  • proline.pl – pozycja 28 w rankingu. Spadek wartości szacunkowego ruchu o ponad 36 000 (-20,38%).
  • proline

    Metodologia powstania rankingu

    Ranking powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane do analizy zebrane zostały z PAŹDZIERNIKA 2019 roku, a zmiana procentowa szacunkowego ruchu (ostatnia kolumna w tabeli) to porównanie PAŹDZIERNIKA 2019 do WRZEŚNIA 2019. Każda domena uwzględniania w rankingu, musi generować na wartość min. 1000 szacunkowego ruchu wg SEMSTORM.

     

    Dodaj serwis!

    Brakuje Ci w zestawieniu jakiegoś serwisu? A może chcesz dodać własny? Wypełnij prosty formularz!





      Autor artykułu:Wojciech Przekop

      Head of SEO w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

      Komentarze

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *