Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż

Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż

Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!

Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SEMSTORM za pomoc w realizacji raportu.

Partnerzy merytoryczni

pl.semstorm.com

auroracreation.pl - sklepy internetowe magento

Patronat medialny

sprawnymarketing.pl

brand24.pl

whitepress.pl

kotarbinski.com

e-biznes.pl

marketinglink.pl

nowymarketing.pl

przedsiebiorcze podlasie

salesmanago.pl

textbroker.pl

wobuzz.com

di24.pl

„Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” do pobrania poniżej:
Jakość optymalna (9 mb, plik .pdf) – POBIERZ
Wysoka jakość (2 mb, plik .rar) – POBIERZ
Wersja online – LINK
  • 4
  •  
  •  
Autor artykułu:Wojciech Przekop

Senior SEO Manager w firmie Mayko. Z branżą SEO zawodowo związany od 2008 roku. Uczestniczył przy kilkuset projektach SEO, w tym dla wielu znanych marek. Posiada szerokie doświadczenie, zwłaszcza w prowadzeniu bardziej złożonych kampanii dla eCommerce.

Komentarze

14 wypowiedzi:
        1. Czy się opłaca? No, ja jestem zadowolony z działania tej wtyczki, więc dla mnie się opłaca 🙂 Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi z tym przekierowaniem ruchu na dowolne konto facebookowe, bo wtyczka udostępnia po prostu wpis na konto FB na którym jesteś obecnie zalogowany.

  1. Niestety ale raport w branży zdrowie kompletnie, poza doz.pl …nietrafiony. Poza niekwestionowanym liderem doz.pl – brak dużo większych i lepiej widocznych serwisów. np. aleleki.pl – mały ruch, a w top10 ..są apteki z dużo większym ruchem i dużo lepszą widocznością. Słabe narzędzie do przygotowania lub niewiedza i nieznajomość branży osób tworzących ten raport. Brak np. aptekagemini.pl czy i-apteka.pl – z lepszym ruchem

    1. Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem… aptekagemini.pl jest w raporcie 🙂 Co do i-apteka.pl, również ten serwis był analizowany, ale niestety nie załapał się do TOP10. Proszę zapoznać się dokładnie z raportem, przed wydawaniem takich nieuzasadnionych opinii… PS. dla jasności, w każdej kategorii analizowanych było co najmniej kilkadziesiąt serwisów, z czego wyłaniana była najlepsza dziesiątka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Darmowa wycena