Zakupy e-grocery za pomocą Asystenta Google – Frisco.pl zachęca do ich testowania
Sklep Frisco.pl uruchomił nową funkcję, która umożliwia składanie w nim zamówień przy pomocy Asystenta Google. Co ciekawe, w branży e-grocery jest to jedno z pierwszych takich wdrożeń na świecie.
Jak skorzystać z testowanej funkcji?
Na początek należy zaznaczyć, że omawiana funkcjonalność jest dopiero w wersji testowej. Jeśli chcesz z niej skorzystać, podejmij następujące kroki:
- Uruchom Asystenta Google (w przypadku telefonów iPhone należy pobrać aplikację Asystenta z App Store) i powiedz „porozmawiaj z Frisco”.
- Zarezerwuj termin doręczenia zamówienia.
- Następnie zostanie otwarty poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczyta Asystent. W tym momencie będziesz mógł edytować jego zawartość lub ponowić zamówienie w dokładnie takiej samej formie.
- Gdy zdecydujesz się na wybór nowych produktów, zostaniesz powiadomiony o trwających promocjach.
- Po skompletowaniu zamówienia, jego zawartość zostanie w całości odczytana – aby je sfinalizować, zaakceptuj je.
- Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania, asystent będzie w stanie odpowiedzieć na 20 najpopularniejszych z nich.
Dlaczego Frisco testuje omawianą funkcjonalność?
Jak zaznaczył Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl:
Większość klientów Frisco.pl już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend.
Samo narzędzie uczy się na podstawie ciągle zbieranych danych. Dzięki temu im więcej osób skorzysta z Asystenta Głosowego Frisco, tym zacznie on lepiej działać. Zebrane dane pozwolą na udoskonalenie systemu i wprowadzenie nowych funkcji, które spełnią potrzeby klientów.
Podsumowanie
Rozwiązanie, będące teraz w wersji beta, jest dostępne dla klientów Frisco.pl, którzy mają już historię zakupów. Za wdrożenie Asystenta Głosowego do sklepu odpowiedzialna jest firma Yoshi.AI.
Komentarze