Influencer marketing w e-commerce - co powinieneś o nim wiedzieć

Influencer marketing w e-commerce – co powinieneś o nim wiedzieć?

Jeśli chcesz z powodzeniem dalej konkurować na rynku e-commerce, musisz stale próbować różnych metod promocji. Nie jest to łatwe, gdyż każda nisza rządzi się swoją specyfiką. Oprócz tego konsumenci są już znacznie bardziej wyczuleni na tradycyjne formy marketingu. Warto dlatego w takiej sytuacji rozglądać się za nowymi sposobami na dotarcie do klientów.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #11

W tej prasówce kilka ciekawych wiadomości o tym, jak polscy sprzedawcy podejmują kolejne starania, aby ułatwić nam robienie bezpiecznych zakupów przez Internet. Oprócz tego dużo na temat Google. A co zatem w tej prasówce?

więcej...

etrade Show odbędzie się zgodnie z planem. Polski Rząd wydał rozporządzenie w sprawie organizacji targów i konferencji

Jak wynika z rozporządzenia w Dzienniku Ustaw wydanego przez Radę Ministrów w dniu 29 maja Zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 i 1495 oraz z 2020 r. poz. podmioty działalności związane z organizacją, promocją lub zarządzaniem imprezami, takimi jak targi, wystawy, kongresy,

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #10

W tej prasówce kilka newsów o tym, jak polskie firmy związane z e-commerce stawiają kolejne kroki w rozwoju. Oprócz tego przydatna porada od przedstawiciela Google oraz kolejny raport na temat wpływu epidemii na zachowania kupujących.

więcej...

Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie!

Nasz ebook to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak powinna przebiegać współpraca z agencją SEM lub po prostu szukasz informacji jeszcze przed ostatecznym wyborem agencji – koniecznie sięgnij po ebook Umowa o pozycjonowanie. Wszystko o

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #9

W tej prasówce informacje o kilku nowościach, które przydadzą się sprzedawcom internetowym oraz twórcom na YouTube. Oprócz tego kolejne informacje związane z wpływem epidemii na e-commerce.

więcej...

Czym jest Customer Journey Map i czy warto wykorzystywać ją w swoim e-commerce?

Działania marketingowe to nieodłączny element każdego biznesu. W końcu wystarczy przywołać popularne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. W praktyce okazuje się natomiast, że nawet najlepsza reklama nie przyniesie zysków bez przemyślanych procesów i strategii. O jednym z takich procesów przeczytasz w tym artykule: omówimy bowiem Customer Journey Map.

więcej...

Jaki współczynnik konwersji można uznać za dobry?

Współczynnik konwersji to wartość, której w e-commerce często poświęca się bardzo dużo uwagi. Nic w tym dziwnego, gdyż w końcu w wielu przypadkach jest ona dobrym wskaźnikiem kondycji sklepu. Niska konwersja często także wskazuje, że sklep nie generuje zysków z odwiedzin, jakie udało mu się wypracować.

więcej...