Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #25

W tej prasówce kilka ważnych informacji dotyczących Google oraz parę ciekawych wydarzeń na naszym rynku e-commerce. A co zatem w tej prasówce?

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #24

W tej prasówce przydatne porady od Google oraz 2 kolejne ciekawe raporty dotyczące wpływu pandemii na e-commerce i zachowania klientów. A co zatem w tej prasówce?

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #23

W tej prasówce dużo na temat Google oraz kolejne ciekawe obserwacje dotyczące tego, jak obecna pandemia wpłynęła na rynek. A co zatem w tej prasówce?

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #22

W tej prasówce o nowych narzędziach od Google oraz Facebooka. Oprócz tego krótka wzmianka o problematycznej aktualizacji WordPressa. A co zatem w tej prasówce?

więcej...
baner online semKrk

Kolejna edycja semKRK już 25 września 2020 roku!

15. edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.

więcej...
Prasówka SEO/e-commerce

Prasówka SEO/e-commerce #21

W tej prasówce zróżnicowane newsy – raporty na temat YouTube, nawyków zakupowych Europejczyków, wskazówki od Google na temat negatywnych recenzji oraz kolejna luka bezpieczeństwa w WordPress.

więcej...
Dlaczego SEO i content marketing nawzajem się potrzebują?

Dlaczego SEO i content marketing nawzajem się potrzebują?

Jeśli zapoznajesz się z podstawami marketingu internetowego, zapewne zauważyłeś, że w tej kwestii dużo mówi się o SEO oraz content marketingu. Można też dostrzec, że w przypadku tych pojęć dochodzi do pewnych nieporozumień. Czy SEO oraz marketing treści rywalizują ze sobą? Czy powinieneś wybrać albo jedno, albo drugie? Jeśli się da, to jak je ze

więcej...
Poradnik Google Analytics i Google Ads

Poradnik Google Analytics i Google Ads, cz. 2: listy remarketingowe z Analytics

W poprzednim artykule przeprowadziliśmy Cię, przez proces łączenia konta Google Analytics i Google Ads. Tym razem zajmiemy się jedną z korzyści płynących z połączenia obu platform, czyli wykorzystaniem list remarketingowych. Remarketing, czyli kierowanie reklam do osób, które już widziały naszą witrynę, to ważny element kampanii reklamowych. Dzięki niemu możemy zachęcić do zakupów użytkowników, którzy porzucili

więcej...