Prasówka SEO/e-commerce #25
W tej prasówce kilka ważnych informacji dotyczących Google oraz parę ciekawych wydarzeń na naszym rynku e-commerce. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce kilka ważnych informacji dotyczących Google oraz parę ciekawych wydarzeń na naszym rynku e-commerce. A co zatem w tej prasówce?
Czy chciałbyś zdobyć sprawdzoną i usystematyzowaną wiedzę na temat podstaw marketingu internetowego od samych branżowych ekspertów? Jeśli tak, powinieneś sięgnąć po odpowiednie książki. Jakie? W tym artykule poznasz 8 pozycji, które warto przeczytać.
W tej prasówce przydatne porady od Google oraz 2 kolejne ciekawe raporty dotyczące wpływu pandemii na e-commerce i zachowania klientów. A co zatem w tej prasówce?
W tej prasówce dużo na temat Google oraz kolejne ciekawe obserwacje dotyczące tego, jak obecna pandemia wpłynęła na rynek. A co zatem w tej prasówce?
Nie ma wątpliwości, że media społecznościowe to obecnie kluczowe narzędzie marketingowe. Każda firma może wiele zyskać, jeśli zbuduje na nich swoją obecność. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Z którego zatem serwisu społecznościowego korzystać, jeśli chcesz pozyskać nowych klientów? Tego dowiesz się w tym artykule.
W tej prasówce o nowych narzędziach od Google oraz Facebooka. Oprócz tego krótka wzmianka o problematycznej aktualizacji WordPressa. A co zatem w tej prasówce?
15. edycja semKRK wyjątkowo odbędzie się on-line. Spotykamy się 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Na ekranie zobaczycie wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.
W tej prasówce zróżnicowane newsy – raporty na temat YouTube, nawyków zakupowych Europejczyków, wskazówki od Google na temat negatywnych recenzji oraz kolejna luka bezpieczeństwa w WordPress.
Jeśli zapoznajesz się z podstawami marketingu internetowego, zapewne zauważyłeś, że w tej kwestii dużo mówi się o SEO oraz content marketingu. Można też dostrzec, że w przypadku tych pojęć dochodzi do pewnych nieporozumień. Czy SEO oraz marketing treści rywalizują ze sobą? Czy powinieneś wybrać albo jedno, albo drugie? Jeśli się da, to jak je ze
W tej prasówce dużo na temat Google. Oprócz tego kolejne wnioski dotyczące wpływu epidemii na e-commerce. A co zatem w tej prasówce?
W poprzednim artykule przeprowadziliśmy Cię, przez proces łączenia konta Google Analytics i Google Ads. Tym razem zajmiemy się jedną z korzyści płynących z połączenia obu platform, czyli wykorzystaniem list remarketingowych. Remarketing, czyli kierowanie reklam do osób, które już widziały naszą witrynę, to ważny element kampanii reklamowych. Dzięki niemu możemy zachęcić do zakupów użytkowników, którzy porzucili
Google nie jest po prostu wyszukiwarką internetową – nazwa tego narzędzia stała się praktycznie synonimem procesu szukania informacji w sieci. Jeśli czegoś nie wiemy, wystarczy to przecież „wygooglować”.