Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w możliwość robienia zakupów spożywczych przez Internet

Carrefour inwestuje w e-grocery. Sieć popularnych sklepów poszerza zasięg zakupycodzienne.carrefour.pl oraz uruchamia dostawę produktów kurierem.

Jak, co, kiedy i gdzie?

Już wcześniej na początku tego roku Carrefour otworzył e-sklepy w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Teraz podejmuje kolejne kroki w ekspansji na Śląsk, która będzie dotyczyć mieszkańców Siemianowic Śląskich, Czeladzi, Chorzowa oraz Sosnowca. Asortyment obejmuje ponad 20 000 produktów spożywczych oraz przemysłowych należących do kategorii FMCG (fast moving consumer goods – stosunkowo tanie produkty kupowane regularnie i w dużych ilościach jak napoje). W skład oferty wchodzą także świeże produkty wymagające chłodzenia, czyli mięso, wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Dostawa może mieć także miejsce w niedziele.

Czy możliwość zamawiania zakupów codziennych przez Internet będzie w takim wypadku dalej ograniczona do stosunkowo nielicznych rejonów? Nie, gdyż Carrefour podejmuje kolejne kroki. Prawdopodobnie na przełomie października i listopada firma wprowadzi dostawy kurierskie na terenie całej Polski. Będą one realizowane od poniedziałku do piątku. Z racji tego, że wysyłka odbędzie się na dalsze odległości, oferta nie obejmuje produktów wymagających chłodzenia.

Jak sprawdzić, co możemy zamówić kurierem? Wystarczy wejść na wspomnianą stronę zakupycodzienne.carrefour.pl (lub na stronę główną carrefour.pl i przejść do zakładki Zakupy Spożywcze). Następnie należy wpisać kod pocztowy. Na jego podstawie system określi, do jakiego asortymentu mamy dostęp.

Podsumowanie

Jak ujął to Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce oraz Usług Finansowych w Carrefour:

Kontynuujemy inwestycje w strategię omnikanałową. Sukcesywnie otwieramy e-sklepy w nowych miastach, ale teraz nasza oferta artykułów niewymagających chłodzenia dostępna będzie dla mieszkańców całej Polski.

To kolejna odsłona realizowanej przez Carrefour strategii transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.

Popularna sieć sklepów inwestuje w e-grocery od 2016 roku. Dzięki cenionej marce i wysokiej jakości usługi, według badania Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, e-zakupy spożywcze Carrefoura stały się najbardziej rozpoznawalną ofertą tego typu wśród sieci sklepów w Polsce.

Autor artykułu:Daniel Podgórski

Copywriter współpracujący z firmą Mayko. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach, kryptowalutach, SEO i marketingu internetowym. Uwielbia pisać artykuły poparte statystykami i głębokim researchem.

Komentarze

Jedna wypowiedź
  1. Moim zdaniem super ze coraz więcej sklepów tak działa. Sam miałem potrzebę zamówienia większej ilość zakupów ale nie miałem transportu. Wiec propsuje takie działania 🙂 ale tutaj bardzie chodzi o dotarcie do klienta i przyzwyczajenie do sklepu. Jest to kolejny sposób na zwiększenie ścieżki zakupu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *